U prvoj godini poslovanja pod novim imenom, mobilni operator A1 Srbija zabeležio je uspešne rezultate, predvođene porastom prihoda i broja korisnika. Kompanija je ostvarila rast prihoda od 10% u odnosu na prošlu godinu, koji iznosi 315.3 miliona evra. Dobrodošlicom u novu mrežu, koja je deo internacionalne A1 Telekom Austria Grupe, dočekana je više od 91 hiljada novih korisnika.
Takođe, A1 Srbija ima ubedljivo najbolji odnos prenetih brojeva u i iz mreže, a time i rast broj korisnika prema ovoj kategoriji – blizu 10 hiljada.
U godini rebrendiranja A1 Srbija pokrenuo je najveći investicioni ciklus do sada, sa ciljem dodatnog unapređenja pokrivenosti i kvaliteta mreže. Izgrađeno je 130 novih baznih stanica, te je kompanija, sa ukupno 2.315 postala drugi najveći operator po broju sopstvenih baznih stanica. Radio kapaciteti na nivou cele Srbije povećani su za 63%, unapređeno je korisničko iskustvo automatizacijom VoLTE tehnologije, što je sve doprinelo da kvalitet A1 mreže potvrde i priznanja Ookla®speedtest za najbržu mobilnu mrežu u Srbiji u 2021. godini, kao i drugo mesto na RATEL-ovom godišnjem merenju.
Sve je primetnija tranzicija od telekomunikacione ka ICT kompaniji, posebno imajući u vidu ulazak u segment zaštite na internetu, OTT sadržaje i napredna rešenja za biznise. Ovo je trenutno jedini operator kompanija tržištu koja korisnicima nudi i fizičku i softversku zaštitu.
“I privreda i društvo se sve više oslanjaju na telekomunikacione kompanije. Sa uvođenjem A1 brenda otvorila se prilika da im pružimo više i bolje i mi smo je iskoristili. Posebno mi je drago što se sve veći broj korisnika odlučuje na A1 mrežu i prepoznaje napore koje ulažemo da učinimo digitalni život boljim i kvalitetnijim. U narednom periodu ćemo još snažnije biti posvećeni razvoju. Pre svega mislim na mogućnosti koje dolaze sa novim tehnologijama i uvođenjem 5G mreže” – izjavio je Dejan Turk, generalni direktor A1 Srbija i A1 Slovenija.