Home VestiEkonomija STOP SHOP u Vršcu sa još većom ponudom za zakupce

STOP SHOP u Vršcu sa još većom ponudom za zakupce

by bifadmin

Austrijska kompanija IMMOFINANZ završila je drugu fazu izgradnje svog ritejl parka STOP SHOP u Vršcu tokom septembra 2022. godine. Ritejl park proširen je za čak 2.000 m², čime je dostigao ukupnu prodajnu površinu veću od 10.000 m², a obogaćen je sa tri nova zakupca – Pepco, New Yorker i N sport.

„Kako je STOP SHOP Vršac imao povećanu potražnju potencijalnih zakupaca, IMMOFINANZ je odlučio da izgradi dodatni poslovni prostor, proširi miks zakupaca, omogućavajući kupcima da na jednom mestu zadovolje širok spektar potreba za kupovinu. STOP SHOP Vršac jača svoju poziciju kao najveći objekat ove vrste u gradu i okolini i potpuno je iznajmljen. Takođe, u narednom periodu nastojaćemo da i dalje razvijamo postojeće ritejl parkove širom Srbije“, izjavila je Maja Marić, menadžerka zadužena za brend STOP SHOP u Srbiji.

Tokom otvaranja, za najmlađe je priređeno penjanje na veštačku stenu, pinjata puna slatkiša, dečja predstava i mnogo drugih zabavnih aktivnosti. Večernji program vodio je Prljavi inspektor Blaža, a odrasli su pored benda Don Macone uživali u popularnim hitovima Tropiko benda.

U STOP SHOP-u Vršac, kao i u ritejl parkovima ovog brenda u Borči, Subotici, Smederevu i Požarevcu, nedavno su postavljene i pametne klupe koje posetiocima pružaju pristup punjačima za telefone, besplatnoj Wi-Fi internet konekciji i podacima o vremenu i kvalitetu vazduha u realnom vremenu. Napajani isključivo solarnom energijom i sposobni da skladište energiju danima kada nema Sunca, kao i tokom noći, oni su savršena mesta za posetioce STOP SHOP-ova da se odmore, napune telefone i isplaniraju šoping.

IMMOFINANZ je otvorio STOP SHOP u Vršcu pre više od četiri godine, u aprilu 2018. godine, kao šesti u Srbiji. U međuvremenu, portfolio ovog brenda u našoj zemlji proširen je na čak 14 ritejl parkova STOP SHOP, sa ukupno oko 122,300 m² potpuno iznajmljenog prodajnog prostora.

STOP SHOP portfolio

STOP SHOP je brend ritejl parkova kompanije IMMOFINANZ u Centralnoj i Istočnoj Evropi. Radi se o lokalnim snabdevačima koji pokrivaju područje od 30.000 do 150.000 stanovnika i nude širok spektar proizvoda uz povoljan odnos cene i usluge. Svojom dobrim saobraćajnim vezama kao i prostranim parkingom, STOP SHOP je usmeren na praktične, pametne kupce, koji cene lako dostupne lokacije. IMMOFINANZ STOP SHOP portfolio, uključujući najnovije akvizicije, obuhvata 99 ritejl parkova u devet zemalja: Slovačka (16), Slovenija (14), Mađarska (14), Austrija (13), Srbija (14), Češka (12), Poljska (10), Hrvatska (4), Italija (1) i Rumunija (1) od novembra 2021.

O IMMOFINANZ-u

IMMOFINANZ je komercijalna kompanija koja se bavi investiranjem i razvojem u oblasti nekretnina čije su aktivnosti fokusirane na osam glavnih tržišta Evrope: Austriji, Nemačkoj, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Rumuniji i Adrijatik regiji, uključujući Srbiju. Osnovna delatnost obuhvata upravljanje i razvoj nekretnina, na čelu sa brendovima STOP SHOP (ritejl), VIVO! (ritejl) i myhive (kancelarijski prostor) koji potvrđuju kvalitet i dobru uslugu. Sa novim On Top Living brendom, IMMOFINANZ širi poslovanje na polje održivog i pristupačnog života. Kompanija poseduje portfolio nekretnina u vrednosti od oko 5.4 milijarde evra, koji obuhvata više od 220 objekata. IMMOFINANZ se nalazi na berzama u Beču (vodeći AT indeks) i Varšavi. Za više informacija posetite internet vebsajt: http://www.immofinanz.com

Pročitajte i ovo...

Ostavite komentar