Home VestiZabava Zašto je film Barbi toliko popularan?

Zašto je film Barbi toliko popularan?

by bifadmin

Film Barbi je na američkim blagajnama do sada zaradio 575,4 miliona dolara, što ga čini najprofitabilnijim ovogodišnjim ostvarenjem.

Uskoro bi mogao postati i film koji je u u bioskopima širom planete u 2023. prihodovao više od svih drugih ostvarenja, budući da mu dosadašnja zarada na globalnom nivou iznosi 1,3 milijarde dolara.

Ovo nije iznenađenje – pomenuti film je počeo da obara rekorde odmah po prikazivanju, dakle u julu ove godine, postavši već prilikom premijere najprodavanije filmsko ostvarenje koje je režirala žena.

O njegovoj popularnosti pišu mnogi mediji, uključujući i poznate ekonomske poput Forbsa. Oni se trude da objasne šta publiku masovno privlači u bioskope. Iz Forbsa možemo saznati da su premijeri prethodili meseci reklamiranja na društvenim mrežama, vrlo dobro usmerenog na ciljanu publiku i osmišljenog tako da postane viralno. Tajms izveštava da je režiserka odabrala i dobru glumačku postavu ali i veoma aktuelne teme kao što je feminizam, odnosno osnaživanje žena. Istovremeno, Warner Bros i Mattel, filmske kuće koje stoje iza ovog filma, nisu štedele na marketingu, ne samo na društvenim mrežama nego i u svakodnevnom životu. To se moglo videti na svakom koraku, počev od brojnih bilborda, preko prodavnica odeće koje su ovog leta bile pune roze stvari, pa sve do supermarketa u kojima se prodavala Barbi pasta.

Dodatni razlog za popularnost ovog filma je, kako pojedini novinari tvrde, i nostalgija za detinjstvom koje su mnoge generacije žena provele igrajući se sa barbikama, ali i potreba za begom od surove realnosti – inflacije, rata u Ukrajini, ekonomske krize itd – u obojeni Barbi svet gde je sve blistavo i lepo. Odlazak u bioskop ovih dana znači i mogućnost da bar na trenutak zaboravimo da smo odrasli, ozbiljni i zabrinuti ljudi, i da opet budemo deca koja se fotografišu u roze kutiji za lutke.

Izvor: CNBC, Tajm, Forbs

Foto: severyanka, Pixabay

Pročitajte i ovo...

Ostavite komentar