Ove godine kompanija MOL obeležava jubilej, 20 godina poslovanja u Srbiji. Koliko ste do sada uložili u razvoj maloprodajne mreže i šta su bili glavni kriterijumi za odabir lokacija na kojima ste otvarali benzinske stanice?
Od dolaska na srpsko tržište MOL Serbia ima ambiciozne planove i to smo pokazali kroz ovih dvadeset godina poslovanja. Konstantno ulažemo u širenje naše maloprodajne mreže i trenutno na teritoriji Srbije imamo 72 benzinske stanice, ali mi takođe donosimo na naše tržište inovacije i u proizvodima i uslugama i našim korisnicima u Srbiji pored najkvalitenijih goriva, lansirali smo ove godine i Benzin EVO 100 Plus a u našem portfoliju imamo i Dizel EVO plus premijum gorivo, nudimo i TNG, lubrikante, auto – hemiju kao i gastro program u okviru našeg brenda Fresh Corner.
Prema podacima Ministarstva trgovine, u ovoj godini postoji trend smanjenja broja benzinskih stanica u Srbiji. Kompanija MOL povećava broj benzinskih stanica u Srbiji što je u skladu sa vašom strategijom rasta i razvoja (“ShapeTomorrow 2030”). Da li planirate dalje širenje benzinskih stanica i u kojim delovima Srbije?
Naravno, naš cilj je da širimo našu maloprodajnu mrežu, ove godine smo otvorili modernu benzinsku stanicu na Bežanijskoj kosi, nadamo se da ćemo do kraja godine otvoriti još bar jednu stanicu u području Zapadne Srbije. Posebno sam ponosna na naš tim koji i u ovim izazovnim vremenima uspeva da otvara nove stanice i približi MOL kupcima. Konstantno tragamo za novim lokacijama u Srbiji. Fokus su nam delovi Srbije u kojima trenutno nemamo benzinske stanice, ali i glavni putni pravci na kojima postoji potreba za benzinskim stanicama. Pored otvaranja novih stanica, mi rekonstruišemo postojeće i širimo mrežu benzinskih stanica koje imaju Fresh Corner koncept i sada ukupno 45 stanica ima Fresh Corner ponudu – izvanredne kafe, čemu svedoči podatak da je u prethodnih pet godina u Srbiji prodato preko 5 miliona šoljica kafe, preukusni hot dog asortiman, sveže pripremljene sendviče i razna peciva.
Kako osiguravate stabilno snabdevanje kupaca u vreme kada se situacija na tržištu naftnih derivata menja iz dana u dan?
Mi smo 2019. otvorili MOL Depo u Sremskim Karlovcima i to nam dosta olakšava da stabilno snabdevamo naše kupce i tržište gorivom. Istina je da je prethodni period bio dosta izazovan, ali za MOL Grupu zemlja Srbija je jako važno tržište. Imajući to u vidu, kao i činjenicu da je MOL obezbedio i alternativne izvore snabdevanja naftom uz koordinisane aktivnosti i efikasnu saradnju rafinerija MOL Grupe, uspevamo da obezbedimo kontinuitet u snabdevanju ne samo u Srbiji već u celom regionu.
Šta korisnici Mol Go aplikacije i članovi Mol Plus kluba navode kao najveće prednosti ovakvih usluga?
Imajući u vidu komentare koje smo dobijali od korisnika na MOL GO aplikaciju, kao i na naš MOL Plus klub program lojalnosti, radili smo na dodatnom unapređenju kako aplikacije tako i programa generalno. Naš MOL Plus klub program lojalnosti omogućava različite benefite za naše lojalne članove: više poena za kupovinu goriva, dodatne poene za Fresh Corner artikale, blagovremene informacije o svim novinama, promocijama, specijalnim popustima itd. Detaljno analizirajući istraživanja vezana za naš Program lojalnosti i prateći globalne trendove, kompanija MOL intenzivno radi na uvođenju novog, inovativnog lojaliti programa MOL MOVE koji donosi osveženje i znatne promene kada je u pitanju lokalno tržište. Cilj tih promena je kreiranje dodatne vrednosti za krajnjeg korisnika, bilo da se radi o pojedincu ili pravnom licu, što je potpuna novina. Znamo da će korisnici prepoznati da MOL kao brend uvek brine o svojim lojalnim članovima, bilo da su postojeći ili oni koji će tek prepoznati benefite koji naša kompanija kroji za svoje kupce. MOL MOVE je novi, značajan korak za MOL kompaniju sa više od nekoliko miliona registracija u regionu.