Za uspešan odnos između agencije i klijenta poverenje je ključna reč. Međutim, kvalitetan i plodonosan odnos, zasnovan na međusobnom poverenju između klijenta i agencije, nije moguće izgraditi za kratko vreme, slažu se stručnjaci.
Koliko je bitan partnerski odnos između kompanija i agencija i na koji način ga izgraditi ključna je tema ovogodišnjeg, trećeg po redu, regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2017, koji će se održati 1. i 2. marta hotelu Crowne Plaza u Beogradu.
U skladu sa glavnom temom foruma, poseban segment IZAZOV-a 2017 biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica. Tokom trajanja foruma, svoje studije slučaja agencijama predstaviće i kompanije: HEINEKEN Srbija, Mercator S, Vip Mobile, Eurobank, Carnex, IKEA Srbija, AVON, Sberbank, Delhaize Serbia, Vojvođanska banka, Lufthansa Srbija, Coca-Cola HBC Srbija, Ušće Shopping Center, Atlantic Grupa – Grand kafa i mnogi drugi.
Stavove o tome koliko je važna kvalitetna saradnja između klijenata i agencija, i zašto je za poslovni uspeh bitan iskren partnerski odnos istakli su komunikacijski stručnjaci iz kompanija i agencija koje posluju u Srbiji.