Poslovnu ligu 7 formirala je grupa entuzijasta u cilju promocije fudbala, ali i društveno odgovornog ponašanja, kako kompanija tako i pojedinaca. U pitanju je takmičenje u amaterskom fudbalu i to u formatu 6+1 (6 igrača i golman), što predstavlja tzv. bazični fudbal koji se već godinama promoviše i igra u svim evropskim zemljama, a sada po prvi put i kod nas.
Nakon što su oformili timove sastavljene isključivo od zaposlenih u kompanijama, Nis, Telekom, VIP, Banca Intesa, Unicredit Banka, Addiko Banka, Eurobanka, Carlsberg, Sport Vision, Porsche, VMA, Meridian kladionice, Generali osiguranje, kreatori Lige došli su na ideju da prošire polje delovanja, te da pored promocije “najvažnije sporedne stvari na svetu u životu većine muškaraca”, istoj daju humanitarni karakter.
Ideja je da Poslovna liga 7 bude prilika da pojedinci i kompanije zajedničkim snagama daju svoj doprinos humanitarnim akcijama koje će podrazumevati različite oblike donacija, i to školama, bolnicama, različitim ustanovama i institucijama ili pak pojedincima, koje učesnici lige budu predložili ili prepoznali potrebu da im se na određeni način pomogne.
Navode da su ostvarili saradnju sa Fudbalskim savezom Beograda, najvažnijom fudbalskom institucijom na teritoriji Beograda, koja će na svoj način podržati razvoj lige i njenih humanitarnih aktivnosti.