Coca-Cola HBC AG, druga po veličini punionica kompanije Coca-Cola na svetu na osnovu obima proizvodnje, objavila je svoj Integrisani izveštaj za 2014. godinu. Ovo je treći integrisani izveštaj kompanije i prvi koji sadrži sve aspekte učinka u oblasti poslovanja, upravljanja i održivosti, uz naglasak na odnose i partnerstva koji su ključni za njen uspeh.
Coca-Cola HBC je u 2014. godini postigla sledeće rezultate: 2 milijarde porcija napitaka prodato, 589 miliona potrošača usluženo, 36.362 direktno zaposlenih, više od 600,000 zaposlenih u celokupnom lancu vrednosti, 8,7 miliona evra uloženo u programe za lokalne zajednice, 31.296 sati volonterskog rada uloženog u dalje društvene i ekološke inicijative, upotreba vode smanjena na 18,4 milijardi litara, karbonski otisak smanjen na 718.766 tona, upotreba reciklirane ambalaže od 73 odsto, reciklaža proizvodnog otpada od 91 odsto.
Inicijative kompanije u oblasti održivosti u 2014. godini prvenstveno su se odnosile na tri ključne oblasti: promociju zdravlja i dobrobiti, smanjenje uticaja na životnu sredinu i podrška lokalnim zajednicama.
Najvažniji rezultati postignuti u oblasti promocija zdravlja i dobrobiti su: 1,6 miliona aktivnih učesnika u sportskim i fitnes programima, niskokalorične ili nekalorične opcije napitaka dostupne na svim tržištima od 2015. godine, informacije o kalorijskoj vrednosti na prednjoj strani ambalaže.
U oblasti zaštite životne sredine postignuto je: smanjenje ukupne apsolutne emisije ugljen-dioksida za 7,8 odsto u odnosu na 2013. godinu, ulaganje 5,8 miliona evra u projekte za očuvanje vode u preko 20 zemalja, pri čemu je ostvarena ušteda of preko 1,1 miliona kubnih metara vode, osam punionica dobilo je Zlatni sertifikat Evropske agencije za upravljanje i očuvanje voda, ulaganje 4,3 miliona evra u programe uštede struje, čime je korišćenje struje smanjeno za 300 miliona megadžula.
Ulaganje 8,7 miliona evra (2,5 odsto dobiti pre oporezivanja) u partnerstva sa zajednicama i inicijative koje se bave ekološkim i društvenim pitanjima,
ulaganje 2,4 miliona evra u podršku obrazovanju mladih u cilju povećanja šansi za zaposlenje i osnaživanje žena da postanu preduzetnice,
podrška zajednicama kojima je to potrebno ulaganjem preko 30.000 volonterskih sati u kombinaciji sa finansijskim i robnim donacijama u vreme prirodnih katastrofa, izdavajaju se kao akcije podrške lokalnim zajednicama.
Coca-Cola HBC je postala globalni lider u svom sektoru po Indeksima održivosti Dau Džons za ceo svet i Evropu za 2014. godinu i nalazi se među kompanijama na listi FTSE4Good indeksa otkako je ovaj indeks uspostavljen 2001. godine. Kompanija je takođe dobila ocenu ,A’ od Projekta za smanjenje karbonskog otiska (CDP) i mesto u Indeksu liderstva po učinku u zaštiti globalne klime.