Home TekstoviNove tehnologije HP: Rešenja za lakše targetiranje korisnika društvenih mreža

HP: Rešenja za lakše targetiranje korisnika društvenih mreža

by bifadmin

class=“MsoNormal“>Globalizacija nije novost, ali neverovatan rast tržišta u razvoju znači da preduzeća moraju suštinski da razmisle o strukturi i načinu upravljanja svojim organizacijama, radnom snagom, sredstvima i podacima. Dok se ekonomije u razvoju pomeraju ka vrhu lestvice industrijalizacije, njihova potreba za sofisticiranim uslugama visoke vrednosti raste. Sada postoje rešenja koja integrišustrukturisane podatke o korisnicima i nestrukturusane podatke sa društvenih mreža radi unapređenja efikasnosti targetiranja korisnika.

Tržišta u razvoju sada obuhvataju više od polovine globalnog BNP-a, a prema časopisu The Economist, do 2035. godine porašće na 65 odsto.

Istovremeno, samo 15 odsto podataka se nalazi u strukturisanim formatima koje kompjuteri razumeju. „Ljudske informacije“, podaci u video i audio snimcima, e-mail i SMS porukama, na društvenim mrežama i drugde, predstavljaju 85 odsto svih podataka na svetu. Istraživanje sprovedeno za potrebe HP-a otkriva da više od 50 odsto informacija unutar organizacija ostaje nepovezano, neotkriveno i neiskorišćeno.

Postavljanje pravih međunarodnih timova i zapošljavanje iskusnih ljudi za ključne liderske uloge širom planete, znači da kompanije moraju da razmisle na koji način upravljaju svojim IT sistemima i da li su spremne da iskoriste prednost „ljudskih informacija“.

Na primer, kompanija koja pravi potrošačke proizvode može iskoristiti drušvene mreže da razume kako njene proizvode prihvataju različiti tržišni segmenti. Marketinški timovi mogu koristiti društvene mreže da prate uticaj kampanja koje sprovode i prilagođavati ih tokom trajanja. Tako ostvarena vrednost može imati značajan uticaj na rezultate – u velikoj kompaniji, čak i 1 odsto poboljšanja može imati ogroman uticaj na prodaju.

Kompanija iz oblasti finansijskih usluga može koristiti CRM rešenje koje integriše strukturisane podatke o korisnicima i nestrukturusane podatke sa društvenih mreža da unapredi efikasnost targetiranja i pripremi odgovarajuće ponude za svoje korisnike na društvenim mrežama.

Kaspersky Lab koristi tehnologiju da prevaziđe izazove vezane za upravljanje globalnim međunarodnim timom. Kompanija sa sedištem u Moskvi pravi bezbednosni softver, a mora da između različitih projekata i zahteva za finansiranje odabere one koji su najbitniji za njeno poslovanje. Uz HP-ov softver, CIO kompanije Kaspersky Lab na bolji način upravlja zahtevima koje je iz 100 zemalja poslalo više od 2.300 zaposlenih.

Pored toga, HP-ov softver omogućava Kaspersky Labu da sa jedne lokacije upravlja međunarodnim timom za istraživanje razvoj od 800 ljudi, što olakšava pravljenje prioriteta na osnovu rizika, uticaja, troškova i dostupnosti zaposlenih, kao i vremena neophodnog da se projekat završi. Zahvaljujući tome, produktivnost je porasla a menadžment pravi bolje odluke na osnovu pravih informacija.

Dok upravljaju međunarodnim timovima, organizacije bi trebalo da prigrle konzumeraciju IT-a, ali bi istovremeno trebalo da osiguraju da ih to ne ometa u onome što je najbitnije – omogućavanje zaposlenima da inoviraju. To se može osigurati ako organizacije preduzmu proaktivne mere da zaštite podatke i umanje rizike od bezbednosnih opasnosti.

Na primer, Baker Hughes, globalna petrohemijska kompanija sa preko 50.000 zaposlenih u 90 zemalja, prihvata konzumeraciju IT-a jer bi inače zaposleni našli način da zaobiđu sistem.

Zaposleni u ovoj kompaniji često putuju u neka od najizazovnijih okruženja na planeti kako bi obavljali svoje poslove. Jedan od zadataka IT odeljenja jeste da gde god da su budu povezani sa ostatkom kompanije. Organizacija je dozvolila svojim zaplslenima da nose sopstvene uređaje na posao ako se prijave za polisu koja pojašnjava očekivani način ponašanja i omogućava kompaniji da obriše podatke kada je to potrebno. Ova polisa je dobro prihvaćena, a zaposleni razumeju potrebu za kontrolom ako mere nisu drakonske.

Preduzeća imaju šansu da osnaže globalne timove tako što će realizovati pun potencijal „ljudskih informacija“ kroz bolji IT menadžment. Zamislite mogućnosti: identifikovanje korisnikove namere da kupi proizvod na osnovu njegovog tvita i trenutno generisanje relevantne ponude; ili banka koja analizira i procenjuje kreditni rizik na osnovu osećaja tokom telefonskog razgovora; maloprodaja koja analizira podatke sa senzora i slike rafova da bi u realnom vremenu otkrila koji se proizvodi najbolje prodaju.
Istovremeno, evropske organizacije bi trebalo da razmisle o etičkom i pravnom okviru, koje podržava tehnologija, kako bi obezbedile da korisnici i njihovi podaci ostanu zaštićeni.
Na globalnom tržištu, različita regulatorna okruženja, sukobi kultura i lokalnih infrastruktura mogu dovesti do nesigurnosti i rizika. Ovo zahteva da ekosistem državnih organa, preduzeća, edukatora, preduzetnika, inženjera i tehnoloških kompanija, u koje spada i HP, rade zajedno kako bi kreirali rešenja bazirana na potrebama lokalnih tržišta.

Pročitajte i ovo...