Pivarska kompanija Molson Coors (Molson Coors Brewing Company) je zaključila ranije najavljenu akviziciju StarBev-a za oko 2,65 milijardi evra. Mark Hunter, izvršni direktor Molson Coors-a za Veliku Britaniju i Irsku, će biti izvršni direktor nove poslovne jedinice, koja ima novi naziv – Molson Coors Centralna Evropa.
Molson Coors Centralna Evropa zapošljava oko 4.100 zaposlenih, ima devet pivara i prodaje vodeće brendove na tržištima u Republici Češkoj, Srbiji, Hrvatskoj, Rumuniji, Bugarskoj, Mađarskoj, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini i Slovačkoj. Akvizicija uključuje Staropramen, vodeći međunarodni brend ove poslovne jedinice koji se prodaje u više od 30 zemalja širom sveta.
Pre imenovanja za izvršnog direktora za Veliku Britaniju i Irsku 2007, Hunter je bio na poziciji izvršnog komercijalnog direktora za Molson Coors Kanada gde je bio odgovoran za celokupnu prodaju i marketing. Bio je na različitim rukovodećim pozicijama od kada se pridružio pivarskoj industriji 1989, uključujući rukovođenje izvoznim tržištima i strategijom poslovne jedinice pivare Baas Brewers i rukovođenje marketingom za brend Carling. Bio je član odbora pivare Baas Brewers kao direktor marketinga i član odbora Coors Brewers Ltd. Pre 1989. Hunter je bio na različitim pozicijama u sektoru prodaje u kompanijama Hallmark Cards i Bulmers Drinks.