Pošto su mnogi popularnost društvenih mreža iskoristili u poslovne svrhe, to su učinili i predstavnici najstarijeg zanata, poznati po “dobrom njuhu” za praćenje raznih trendova na tržištu.
Naime, sve je popularniji vebsajt Slixa koji funkcioniše kao lokalizovani direktorijum poslovne pratnje, maserki za odrasle, radnica specijalizovanih za fetiše, i drugih srodnih profesija.
Svaka od žena koje se bave ovim poslovima sama održava svoj personalizovani profil kačeći autobiografske informacije, svoje fotografije i pravila ponašanja za klijente.
Princip rada je sledeći: korisnici se prvo lokalizuju i počnu da traže eskort dame iz mesta u kome su, a kada im neka “zapadne za oko” na njenoj profilnoj strani su svi njeni kontkati, uglavnom mejl adresa i telefon.
Registracija na sajt je besplatna kao i biranje animir dama. Sajt zarađuje od samih seksualnih radnica koje mu plaćaju za svoju prisutnost na istom. One mogu da plate i unapređenje svojih stranica kako bi dobile što veći publicitet.
Na Slixi se ovo kupuje “kreditima” od kojih svaki košta po dolar. Kako bi njihova reklama i njihov profil bili prisutniji na ovoj društvenoj mreži prodavačice ljubavi moraju da plate 30 dolara mesečno.
Na sajt se za sedam meseci prijavilo više od 3.000 pripadnica najstarijeg zanata a stopa rasta korisnika je rapidna.
Izvor: Biznis Insajder