EKONOMIJA
-
Ne razumete momke koji vam popravljaju kompjuter, ne razumete doktore kad pričaju među sobom, ne razumete čak ni rođeno dete kad vam objašnjava koliko se “zenta od ridžovana”… Ponekad vam …
-
Internet gigant Google dosad je uložio novac u nekoliko kompanija koje se bave proizvodnjom solarne i geotermalne energije, kao i energije vetra, a kompanija planira da uloži više stotina miliona …
-
Hrvatska i Albanija planiraju zajedno da izgrade nuklearnu elektranu koja će se nalaziti u Albaniji. U projekt bi se mogle uključiti i BiH i Crna Gora kroz koju će se …
-
Milicija trenira strogoću U beogradskim klubovima sve češće doživljavamo bliski susret sa plavom vrstom. Nedavno sam bila svedok najezde plavih čika na jedan klub. Kako to izgleda? DJ koji je …
-
Predstojeći parlamentarni izbori su osmi po redu od uvođenja višestranačja u Srbiji. Građani su u proseku na dve ipo godine birali poslanike za Narodnu skupštinu. U predizbornim kampanjama mogla su …
-
Aluzije na seks i hranu su trikovi rado slušanih govornika koji privlače pažnju širokih narodnih masa. Vremenom su one postale čarobni štapići u rukama marketinških magova, koji od bundeve mogu …
-
Kada letite sa onima koji su najbolji u uslovima nepostojanja konkurencije, zapitate se kako izgleda kad se neko samoproklamuje najgorim, tj od koga uspevaju da budu gori ti „najbolji“. Da …
-
“Polomili” smo se da dođemo do Nadežde Milenković, autorke naših najpoznatijih reklama. Kada smo napokon dobili taj famozni broj telefona, osoba sa druge strane žice je rekla da pristaje na …
-
Istraživanje agencije GfK sprovedeno u 17 zemalja centralne i istočne Evrope pokazuje da najveći broj mobilnih telefona imaju građani baltičkih zemalja, pa Slovenija, Češka i Austrija (svaka zemlja preko 85%). …
Opšte je poznato da ako odete u bilo koju stranu zemlju, ne bi trebalo na srpskom da psujete kasirku dok joj se smeskate, jer postoji mogućnost da je sa ovih …
RTS je javni servis. To znači da je njegova dužnost rad za visoke ciljeve kao što je često korišćena fraza – opšte dobro. Na njima je da shvate da li …
Gotovo neprimetno, reklame se u naše domove uvlače posredstvom svih medija. Tamo gde ih najmanje očekujemo i retko prepoznajemo možda imaju više uticaja nego klasične napadne reklame. Iako se čini …