Biznis i finansije #55, maj 2009.
U prodaji od 11. maja
Temat: Siromaštvo: Tamna strana meseca
Kada bez odgovarajućih podataka i studija usvaja zakone i određuje mere, država i njena politička elita indirektno proizvode siromaštvo.
PERISKOP
8 Neonacisti: Na mračnoj strani ulice
Svet se danas nalazi u jednoj od najtežih kriza u svojoj istoriji, a baš nas istorija uči da je kriza iz 1929. rodila fašizam
10 Lobiranje: Velike igre u predvorju
12 Tim Džuda: Iskustva
BIZNIS
16 Primena robotike u domaćoj industriji: Omiljeni robot Radiša
18 Nikos Karakostas, Megastores: Electroniki Uspešno kroz krizu
19 Reforma propisa: Srpom o nakovanj
20 Korupcija: Paralelne institucije
Plodno tlo za razvoj korupcije su upravo periodi sveopšte tranzicije u svakom društvu, pa i u Srbiji.
FINANSIJE
24 Sve oskudnija ponuda akcija na Beogradskoj berzi: Pražnjenje tržišta
26 Banke: Dogovor o kreditnoj aktivnosti
TEMAT
30 Siromaštvo: Tamna strana Meseca
Kada bez odgovarajućih podataka i studija usvaja zakone i određuje mere, država i njena politička elita indirektno proizvode siromaštvo.
33 Siromaštvo i obrazovanje: Generacijska reprodukcija bede
35 Decentralizacija socijalne zaštite: Zakon nije dovoljan
37 Generacijsko siromaštvo: U začaranom krugu
38 Zaposleni: Novi siromasi
40 Rudari: Jagma za poslom u jami
41 Da nam živi, živi rad…
44 Siromaštvo u svetu: Glad u tehnološkoj eri
INTERVJU
48 Jana Baćević, Centar za kritičko mišljenje: B(rljo)lonja
SKENER
52 NATO: Brisel via Brisel
54 Izgradnja socijalnih stanova u Beču: Lonac za klasno topljenje
56 Tolerancija: Izbor ili obaveza
58 Izveštaj o slobodi medija: Sila nad sedmom silom
59 Numerologija: G 2 + 0 = G 20
IT
62 Istraživanje i razvoj: Budućnost menja vlasnike?
64 Priznanja Društva informatičara Srbije: Podsticaj drugima
KOKTEL
68 Splavarenje Tarom i Drinom: Injekciju adrenalina, brzo!
70 Il Maestro: Strast i finoća
72 Stadion Tašmajdan: Dobri duhovi napuštenog igrališta
73 Ćoškarenje: Proleterijat
KOMUNIKACIJE
75 Kaleidoskop
76 Efikasan PR alat: Specijalni događaji
Specijalni događaji su moćan PR alat koji treba koristiti isključivo uz pravi povod i jasne ciljeve da se ne bi postigao kontraefekat.
78 Tim bilding: Uspeh kroz igru
80 Umrežavanje: Suzan Pandemija Bojl
OTISAK MESECA
82 Krajsler: Auto(dafe)