Biznis i finansije #56, jun 2009.
U prodaji od 11. juna
Temat:
Srpski turizam: Dobrodošli, kako ste nas našli?
Srbija je zemlja spontanosti, uključujući i njen turistički identitet: ko je čuo za nas – čuo je, a ko je, uprkos tome šta je čuo, došao, neka se snalazi po lokalnim bogazama.
PERISKOP
8 Svetska zdravstvena organizacija: Za zdraviji svet
10 Brazil: Otporan na krizu
Po prvi put u svojoj istoriji, zemlje Latinske Amerike pokazuju otpornost na efekte svetske ekonomske krize.
BIZNIS
16 Zakoni: Medveđa usluga
18 Preduzetništvo: Žensko je lepo
FINANSIJE
22 Promena trenda na Beogradskoj berzi: Na talasu sentimenta ulagača
TEMAT
28 Srpski turizam: Dobrodošli, kako ste nas našli?
Srbija je zemlja spontanosti, uključujući i njen turistički identitet: ko je čuo za nas – čuo je, a ko je, uprkos tome šta je čuo, došao, neka se snalazi po lokalnim bogazama.
29 Srbija i svetski trendovi: Parče raja na kredit
31 Došli, videli… vratiće se?
34 Turisti iz regiona: Jugoslavija u Srbiji
36 Festivalski turizam: Sve brojniji i sličniji
38 Zdravstveni turizam: Blato Srbije
40 Seoska idila neformalno: Komša i komšiluk
42 Nacionalni parkovi: Turizam i kako ga ubiti
43 Iz stare štampe: Letujte ovde
INTERVJU
46 Dejan Ilić, Fabrika knjiga: Kamuflažni haos
SKENER
50 Volontiranje: Iskustvo koje nema cenu
52 Balkanska turneja potpredsednika Bajdena: Pacifikovanje sa Atlantika
54 Lokalni razvoj u uslovima krize: Opasno zaduživanje
55 Create the future: Školarci kreiraju školu
56 Numerologija: Kratkoročni računi
IT
58 Reforma propisa: Doprinos Srbije svetskoj birokratskoj baštini
61 Manfred Jozef, SAP: Preživljavanje je loš izbor
63 „Tarkett“: Rešenje zapaženo i u Americi
KOKTEL
66 Noćno planinarenje: Šator u čaju
68 Hrvatska zabranjuje pušenje: Dim
Osim učinaka na društveni život, ekonomski učinci zabrane pušenja došli su kao šok za cijelu ugostiteljsku industriju Hrvatske.
70 Noć muzeja: Oživljavanje kolektivne memorije
72 Ćoškarenje: Mućke
KOMUNIKACIJE
75 Kaleidoskop
76 Odnosi s javnošću: Onlajn PR
Odnosi sa javnošću na internetu predstavljaju segment PR-a sa najvećom perspektivom, pa je nejasno zašto su u Srbiji zapostavljeni.
78 Psihološke reakcije na gubitak posla: Što baš ja?
80 Umrežavanje: 42
OTISAK MESECA
82 Taknuto – maknuto