Helsinški institut za informacione tehnologije je objavio istraživanje po kome su mikroblogeri dosadni. Mikroblogeri su korisnici tzv. mikro blogova kao što je Twitter i Jaiku. Studija se odnosila samo na Jaiku portal.
Naime, analizom postova došli su do zaključka da mikroblogeri očekuju da budu čitani i da stalno zanavljaju svoje poruke tako da pišu banalnosti. Pet najčešćih zapisa su „radim“, „kuća“, „posao“, „ručak“ i „spavam“. Analizirano je preko 400.000 poruka sa sajta Jaiku, koji je u Guglovom vlasništvu.
Mikroblogovanje funkcioniše zahvaljujući činjenici da korisnici imaju potpunu kontrolu nad svojim zapisima, ali to je ipak hobi koji zahteva mnogo vremena koje mnogi ne mogu da odvoje. Korisnici koji su voljni da dvakodnevno pišu i okupljaju oko sebe veliku grupu pratilaca su najuspešniji mikroblogeri.
S druge strane Oxford University Press je u junu objavio rezultate istraživanja u vezi Twitter-a. Podaci su sledeći:
Ukupno analizirano poruka (tvitova) = 1,496,981
Ukupno rečenica = 2,098,630
Ukupno reči = 22,431,033
Prosek reči po poruci = 14.98
Prosek rečenica po poruci = 1.40
Prosečan broj reči u rečenici = 10.69
Prosečan broj reči po rečenici koje su u opštoj upotrebi = 22.09
Najčešće reči na Twitter-u su u gerundivu (nastavak -ing) “going”, “getting” and “watching” . Sve one se pojavljuju u top 100 reči.
“Watching”, “trying”, “listening”, “reading” i “eating” su u 100 prvih reči, što otkriva koliko često ljudi koriste Twitter za objavljivanje svoje trenutne radnje.
Dokaz neformalnosti su reči „ok“ i „f***“.
Pogledajte istraživanja HIIT-a i OUP-a.