Biznis i finansije #60, oktobar 2009.
U prodaji od 10. oktobra
Temat:
Poljoprivreda je, uz vojnu industriju, jedina profitabilna grana domaće privrede. U prošloj godini ostvarila je 600 miliona dolara suficita u spoljnotrgovinskoj razmeni.
PERISKOP
8 G20: Dvadeset ± osam
10 Nezaposlenost i kriza: Buvljak ekonomskih teorija
14 Tim Džuda: Realnost
Kao i vi, čitam da je svetska ekonomija u boljem stanju, ali ono što znam jeste ono što se meni događa, postoje znaci da se stvari popravljaju.
BIZNIS
16 Kriza – godinu dana kasnije: Sećaš li se Braće Liman?
18 Jesenji Zagrebački Velesajam: Jubilej u kriznoj godini
FINANSIJE
22 Nov model stambenih zajmova: Kreditom do nekretnine
23 Subvencije: A od države, stan
26 Opštine na tržištu kapitala: Kako banka kaže
28 Beogradska berza, septembar 2009.: Zagrevanje tržišta
TEMAT
32 Agrobiznis: Motika bez hleba
Poljoprivreda je, uz vojnu industriju, jedina profitabilna grana domaće privrede. U prošloj godini ostvarila je 600 miliona dolara suficita u spoljnotrgovinskoj razmeni.
36 Regionalne specifičnosti ruralnih područja: Seoske Pepeljuge
38 Kontrola kvaliteta poljoprivrednih proizvoda: Preraspodela odgovornosti
40 Pretvaranje poljoprivrednog u građevinsko zemljište: Računica bez strategije
42 Dragan Pušara, JKP “Gradske pijace”: Odvojiti žito od kukolja
44 Zadrugarstvo: Nekad bilo u Srbiji
47 Prognoze: Skromna ulaganja
INTERVJU
50 Južnoafrička republika: Gol u utakmici razvoja
SKENER
52 Nasilje: Unutrašnji teror
55 Numerologija: Broj 1
56 Ekonomski nacionalizam: Njihova “moja Srbija”
IT
60 Dušan Bošnjak, IIB: Iskrenost je najbolja reklama
62 Posledice krize po IKT u svetu i u Srbiji: Različiti pristupi, različiti rezultati
Za razliku od sveta, pokazatelji u Srbiji svedoče da se u krizi nisu snašli ni država, ni dobar deo privrede i IKT preduzeća.
64 Doprinos Interneta razvoju Srbije do 2020.: Dobre i loše vesti
KOKTEL
68 Oktobar fest: Hajdi i lederhozne
70 Buđenje ekološke svesti: Era nemara
72 Ćoškarenje: Reality bites
KOMUNIKACIJE
73 Umrežavanje: Milka, statistika i rodno selo
75 Kaleidoskop
76 Klasični i novi mediji: 3 u 1
Granice između sredstava masovne komunikacije se sve više gube: radio gledamo na televiziji, a sve ostalo je na internetu.
78 Beograd – domaćin Epica Awards advertajzing festivala: Vrh evropske kreativnosti
PRINT
80 Anđeo biznisa
REPRINT
81 Kako izgubiti novac na berzi
OTISAK MESECA
82 Na (verbalnim) nišanima