Home TekstoviNovi brojevi Biznis i finansije #60, oktobar 2009.

Biznis i finansije #60, oktobar 2009.

by bifadmin

bif60Biznis i finansije #60, oktobar 2009.

U prodaji od 10. oktobra

Temat:

Agrobiznis: Motika bez hleba

Poljoprivreda je, uz vojnu industriju, jedina profitabilna grana domaće privrede. U prošloj godini ostvarila je 600 miliona dolara suficita u spoljnotrgovinskoj razmeni.

PERISKOP
8 G20: Dvadeset ± osam
10 Nezaposlenost i kriza: Buvljak ekonomskih teorija
14 Tim Džuda: Realnost

Kao i vi, čitam da je svetska ekonomija u boljem stanju, ali ono što znam jeste ono što se meni događa, postoje znaci da se stvari popravljaju.

BIZNIS
16 Kriza – godinu dana kasnije: Sećaš li se Braće Liman?
18 Jesenji Zagrebački Velesajam: Jubilej u kriznoj godini

FINANSIJE
22 Nov model stambenih zajmova: Kreditom do nekretnine
23 Subvencije: A od države, stan
26 Opštine na tržištu kapitala: Kako banka kaže
28 Beogradska berza, septembar 2009.: Zagrevanje tržišta

TEMAT
32 Agrobiznis: Motika bez hleba

Poljoprivreda je, uz vojnu industriju, jedina profitabilna grana domaće privrede. U prošloj godini ostvarila je 600 miliona dolara suficita u spoljnotrgovinskoj razmeni.

36 Regionalne specifičnosti ruralnih područja: Seoske Pepeljuge
38 Kontrola kvaliteta poljoprivrednih proizvoda: Preraspodela odgovornosti
40 Pretvaranje poljoprivrednog u građevinsko zemljište: Računica bez strategije
42 Dragan Pušara, JKP “Gradske pijace”: Odvojiti žito od kukolja
44 Zadrugarstvo: Nekad bilo u Srbiji
47 Prognoze: Skromna ulaganja

INTERVJU
50 Južnoafrička republika: Gol u utakmici razvoja

SKENER
52 Nasilje: Unutrašnji teror
55 Numerologija: Broj 1
56 Ekonomski nacionalizam: Njihova “moja Srbija”

IT
60 Dušan Bošnjak, IIB: Iskrenost je najbolja reklama
62 Posledice krize po IKT u svetu i u Srbiji: Različiti pristupi, različiti rezultati

Za razliku od sveta, pokazatelji u Srbiji svedoče da se u krizi nisu snašli ni država, ni dobar deo privrede i IKT preduzeća.

64 Doprinos Interneta razvoju Srbije do 2020.: Dobre i loše vesti

KOKTEL
68 Oktobar fest: Hajdi i lederhozne
70 Buđenje ekološke svesti: Era nemara
72 Ćoškarenje: Reality bites

KOMUNIKACIJE
73 Umrežavanje: Milka, statistika i rodno selo
75 Kaleidoskop
76 Klasični i novi mediji: 3 u 1

Granice između sredstava masovne komunikacije se sve više gube: radio gledamo na televiziji, a sve ostalo je na internetu.

78 Beograd – domaćin Epica Awards advertajzing festivala: Vrh evropske kreativnosti

PRINT
80 Anđeo biznisa

REPRINT
81 Kako izgubiti novac na berzi

OTISAK MESECA

82 Na (verbalnim) nišanima

Pročitajte i ovo...