Kompanije i pojedinci od sada se mogu informisati i o aktivnostima, komentarima i diskusijama na mrežama poput Fejsbuka, Tvitera, ili Linkedina, pomoću MolEclipp usluge.
Na domaćem tržištu prvi put je dostupna MolEclipp usluga koja kompanijama i pojedincima omogućava praćenje društvenih mreža, poput Fejsbuka, Tvitera, LinkedIna, kao i drugih, manje popularnih mreža. Nova usluga agencije RealTime Clipping pored informisanja o aktivnostima na sajtovima i društvenim mrežama, nudi i praćenje komentara, diskusija, kao i detaljnu analizu prisustva i delovanja na Internetu.
„Prednosti ovog naprednog softverskog rešenja su brzina, tačnost i jednostavna upotreba u skladu sa potrebama i zahtevima kompanija, ili zadatih ključnih reči koje sami odrede. MolEclipp nepogrešivo locira željene medijske objave izbegavajući nepotrebne sadržaje i na taj način štedi vreme i resurse dostavljajući potpunu informaciju. Ovim sistemom moguće je pratiti objave bez obzira na njihovu zastarelost“, izjavila je Andrijana Tomić, direktor poslovnog razvoja Real Time Group (Business Development Director Realtime Group).
Real Time Clipping agencija posluje od 2008. godine i pruža usluge press klipinga, TV i web monitoringa, kao i analize medijskog sadržaja za više od 180 kompanija, institucija i pojedinaca.