Poslednje Fejsbukovo preuzimanje Instagrama vredno milijardu dolara je očajanje koje Linkedin pokušava da izbegne, piše INC. Fejsbuk izgleda da više niko ne voli.
Najveću društvenu mrežu izgleda da ljudi tolerišu jer je za sada neophodna i to je razlog zašto je Fejsbuk ranjiv. Društvene mreže koje su orijentisane ka potrošačima su kao televizijske mreže, pišu u INC-u i objašnjavaju time da će ljudi promeniti kanal kada na drugom bude nešto bolje.
Sa čudnim dizajnom, stilom iz devedesetih, čudnom politikom privatnosti i agresivnim oglašavanjem, Fejsbuk je ranjiv prema bilo čemu što sledeće dođe. Autor ističe da je moguće da će Fejsbuk postati sledeći MySpace, koji je neslavno propao.
Međutim, to nije slučaj sa Linkedinom, poslovnom društvenom mrežom. On je ograničen na dosadne informacije i nije raniv na nešto „više kul”. Iako se može pojaviti još mreža kao Linkedin, to za ovu mrežu ne može biti pretnja jer korisnike iste ne zanima da budu „više kul”. Tamo su samo dosadne informacije sa mejl adresama i telefonima.
Zato će Linkedin nastaviti da raste i postati veoma vredan i cenjen, dok je moguće da će Fejsbuk biti zamenjen tehnologijama koje su „više kul”. Tako je Linkedin fokusiran na jednu nišu, dok Fejsbuk ljudima pokušava da ponudi sve.