U Južnoj Koreji postoji društvena mreža za parove koji preko nje mogu razmenjivati fotografije, romantične emotikone i razne zajedničke uspomene, a koja je postala veliki hit na internetu.
Ekonomist piše da se ova društvena mreža zove „Između“ (Between) i da se na njoj vrši komunikacija između dvoje zaljubljenih. Od kada je lansirana u novembru 560.00 Koreanaca otvorilo je nalog na njoj, iako njen kreator, firmaVCNC, nije potrošila ni centa na marketing.Park Jae-uk, direktor firme tvrdi da ona ima još 200.000 korisnika među Kinezima, Japancima i Amerikancima.
„Između“ samo prati trend intimiziranja na društvenim mrežama, na kojima već mnogima smeta veliki broj „prijatelja“ koje ne poznaju. Zarađivaće od marketinga, nadaju se od restorana i turističkih agencija koje nude lepe romantične odmore. Takođe će nuditi i usluge za premium korisnike u vidu štampanih foto albuma koji dokumentuju razvoj veza parova korisnika.