Najpoznatiji svetski sajt za grupnu kupovinu Groupon objavio je podatke o poslovanju, koji govore da je u prošlom kvartalu rast njegovih korisnika i klijenata bio veliki i to na skoro 37 miliona korisnika i 100.000 onih koji preko sajta nude usluge, te su mu akcije skočile za 12,5 odsto.
Grouponove akcije naNasdaq-u su imale najveći skok u jednom danu još otkad se listirao na berzi. Sajt je međutim ove godine izgubio polovinu svoje tržišne vrednosti zbog smanjene potrošnje i problema u kojima se nalaze firme zbog krize.
Ipak prihod sajta sada je bio 559,3 miliona dolara za razliku od prošlogodišnjih 295,5 miliona iz prvog kvartala. Po rečima rukovodstva za ovaj skok mogu da zahvale nižim marketinškim troškovima koji su sa 230 miliona dolara pali na 117 miliona, uprkos čemu su privukli isti broj korisnika.
Kako funkcionišu sajtovi za grupnu kupovinu možete pročitati ovde.