Crédit Agricole Srbija lansirala je novu uslugu CA m-Bank, koja će svim klijentima omogućiti da, putem korišćenja aplikacije za mobilne uređaje, samostalno obavljaju transakcije 24 sata dnevno tokom čitave godine.
Ova banka je od ponedeljka 16. jula 2012. godine, u saradnji sa kompanijom Asseco, pokrenula novu uslugu elektronskog/mobilnog bankarstva dostupnu na mobilnim uređajima sa aktivnom Internet vezom. Nova usluga funkcioniše poput većine servisa elektronskog bankarstva koji se koriste na računarima.
Za korišćenje CA m-Bank usluge, zainteresovani klijenti bi trebalo da imaju otvoren tekući račun u Crédit Agricole banci, da popune pristupnicu u bilo kojoj od 80 filijala i aktiviraju uslugu prateći detaljna uputstva koja se nalaze na sajtu Banke.
Uz pomoć instalirane aplikacije na svom mobilnom uređaju, klijenti imaju mogućnost da obavljaju gotovo sve poslove kao i na svakom šalteru Banke. Mogu izvršiti plaćanja, proveriti stanje na svojim štednim i tekućim dinarskim i deviznim računima, proveriti stanje na računima svojih kreditnih kartica i obaviti menjačke poslove.
Važno je pomenuti da je CA m-Banking zaštićen šifrom, tj. PIN-om koji korisnik postavlja samostalno i kojim se svaki put prijavljuje kako bi koristio prednosti mobilnog bankarstva. Takođe, ukoliko klijent promeni mobilni uređaj ili broj telefona, neophodno je da ponovo aktivira ovu uslugu zbog različitih nivoa zaštite.
Ceo sistem CA m-Banking aplikacije je logičan nastavak uvođenja inovativnog rešenja Asseco web 2.0 e-bankinga koji je u funkciji već nekoliko meseci u Crédit Agricole banci. CA m-Banking može da se koristi nezavisno ili kao mobilni dodatak pomenutog e-bank sistema.