11. Beogradski festival u ponedeljak zatvara „Zapisnik sa lica mesta“ , baletski komad koji se bavi onim trenucima u našem životu u kojima sudbina u potpunosti menja njegov tok. Ovaj komad premijerno izveden 2010. godine, beogradska publika moći će da pogleda u ponedeljak, na sceni Opere Madlenianum.
Samo je trenutak potreban kako bi se promenio tok života, kako bi se sve iznova izokrenulo. Između dva duga intervala uvek postoji ključni, blistavi momenat kada se usvaja prekid sa prošlošću, a budućnost počinje da se oblikuje. Ovaj trenutak nije deo nastavka. On je posve izvan vremena. To je događaj koji ostavlja trag u celini nečijeg života. To je zgodan, ponekad neblagovremen trenutak kada se sudbina umeša u naše živote – ovo je siže predstave trupe igračice i koreografa Mišel Noare koja je diplomirala u Bežarovoj Mudra školi u Briselu, a potom nastupala kao solo igračica sa kompozitorom Karlhajncom Štokhauzenom. Svoju plesačku kompaniju osnovala je 1986. godine.
Noare je autor više od 30 koreografija, od kojih svaka pristupa jedinstvenom svetu, istovremeno poetskom i uznemirujućem. Od 1997. godine, u svojim nastupima kombinuje interaktivne tehnologije zvuka i slike ispitujući našu percepciju vremena i prostora.
Belgijski Soar o komadu Mišel Noare piše kao o razigranom delu, „prepunom elemenata Hičkokovog stila filma noar, istovremeno otkrivajući ono najbolje u četiri fantastična izvođača… Vrlo brzo, sve postaje misteriozno u ovom komadu u kome mrtva tela ustaju da igraju i žene nestaju, otrgnute daleko rukom koja se pojavljuje niotkuda… Brilijantna koreografija gledaoca od početka do kraja drži u zamci, i nudi veličanstvene prelete između napetih scena, odigrane u savršenoj celovitosti sa realnijim ili narativnim scenama, oslanjajući se na neverovatnu fizičku virtuoznost izvođača“.