Marketing mreža raspisala je konkurs za prvu nacionalnu dodelu godišnjih nagrada u oblasti integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015. Nagrade se dodeljuju u 13 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u protekloj godini. KAKTUS 2015 slaviće samo one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama. Konkurs je otvoren do 20. septembra.
O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije ove godine radiće u sastavu: Anja Radulović (Leo Burnett), Borislav Miljanović (Represent Communications), Boris Marčetić (Popular Bruketa&Žinić OM), Vesna Ćeranić (Executive Group), Vladimir Ćosić (McCann Beograd), Vladimir Mitrović (Ovation BBDO), Dejan Ranđić (DNA Communications), Igor Grmuša (Degordian), Ivan Živković (Pioniri Communications), Lea Stanković (Communis DDB), Marina Grihović (Headline i Dkit), Miloš Ilić (LUNA/TBWA Belgrade), Miloje Sekulić (Homepage), Nevena Kurtović (Fusion Communications), Nebojša Babić (Orange Studio), Slaviša Savić (New Moment New Ideas Company), Srđan Erceg (HUGE Media), Srđan Mihajlović (Grey Belgrade), Tamara Bekčić (Chapter 4 PR) i Toni Laurenčić (Idea Plus Communications).
Regionalni žiri činiće: Alen Kekić (I TO NIJE SVE!, Hrvatska), Vanja Blumenšajn (Señor, Hrvatska), Vesna Beganović (Via Media, Bosna i Hercegovina), Zoran Trojar (Sonce.net, Slovenija) i Oliver Noveski (Brand Union, Makedonija).
Nagrade će biti svečano dodeljene na na prvom Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015, koji će biti održan 29. oktobra u Beogradu.
Uslove konkursa, propozicije i kategorije, kao i prijavni formular i Pravilnik o radu žirija, možete pogledati na sajtu www.kaktus.rs.