Sedmu međunarodnu strukovnu konferenciju PRilika 2015 powered by #BuzzNinamedia Društva Srbije za odnose sa javnošću (DSOJ) koja se održala na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu svečano je otvorio Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije. Ovogodišnja konferencija koja se organizovala pod nazivom “Uhvati dobar pravac” okupila je oko 200 PR stručnjaka iz zemlje i regiona. Tokom dvodnevne konferencije PRilika 2015 powered by #BuzzNinamedia govorili su eminentni stučnjaci iz čak 9 zemalja regiona i sveta koji su izneli svoje stavove i mišljenja o pravcima i izazovima koji u narednom periodu očekuje svet komunikacije, ali su dali i svoje viđenje kako se najbolje nositi sa njima.
Prvog dana konferencije predavanje na temu “PR je mrtav – živeo indijski PR” održao je Yogesh Joshi, predsednik Asocijacije biznis komunikatora Indije i jedan od vodećih PR stručnjaka u Indiji. Zapažena predavanja i viđenja PR struke izneli su i Danijel Koletić, vlasnik i direktor agencije Apriori World iz Hrvatske, Gordana Bekčić – Pješčić, samostalna savetnica za poslove planiranja komunikacije i promotivnih aktivnosti iz Kancelarije za saradnju sa civilnim društvom Vlade Republike Srbije, Božidar Novak, osnivač SPEM Communications-a i prof. dr. Vesna Damjanović, profesor Fakulteta organizacionih nauka.
Drugi dan konferencije je otvoren predavanjem profesora Jose Cordeira, suosnivača Singularity University-a, zatim panelom Gavina Versija, agenta i publiciste Ane Ivanović, i Rajkom Šebekom, PR direktorom u Elektroprivredi Crne Gore. Nakon pauze usledilo je predavanje Dejana Ranđića, direktor agencije DNA Communications i panel diskusija na temu: PR konkursi/tenderi prvi korak do kvalitetnije konkurencije.
Pored brojnih predavanja u okviru konferencije predstavljeno je osam studija slučaja iz zemlje i regiona, a tradicionalno je organizovano i studentsko takmičenje PRilika 2015 gde je ekipa FEARLESS Consulting, koju su činili studenti Fakulteta organizacionih nauka osvojila prvo mesto.
Organizaciju PRilike 2015 ove godine pomogli su brojni partneri: Ninamedia u svojstvu generalnog sponzora, ali i kompanije Henkel, EFG Eurobank, Nordeus, Heineken, Direct Media, Generali Osiguranje Srbija, agencija Homepage, Coca Cola, Doncafe, Bambi, New Moment, Pristop i Toyota. Uz to poseban doprinos celokupnoj manifestacije ove godine dao je Unicef – institucionalni partner DSOJ-a, kao i Turistička organizacija Beograda, Privredna komora Srbije i brojni medijski partneri.