Pošto je WhatsApp promenio politiku privatnosti, mnogi njegovi korisnici okrenuli su se drugim aplikacijama za komunikaciju. Zato je, na njegovom najvećem tržištu, u Indiji, ova kompanija pokrenula veliku kampanju za zadržavanje korisnika.
Otkada je WhatsApp objavio da će deliti podatke o korisnicima sa svojom matičnom kompanijom društvenom mrežom Facebook, mnoštvo ljudi prešlo je na aplikacije Signal i Telegram.
Najveće tržište WhatsAppa-a je Indija, gde svakodnevno oko 400 miliona njegovih korisnika razmenjuje poruke na ovaj način. Upravo u ovoj zemlji je zabeležen toliki rast preuzimanja novih aplikacija da je WhatsApp platio oglas u 10 tamošnjih novina i to preko cele naslovne strane, slično onome što smo mi mogli da vidimo 2018. kada je reklama za Srpsku naprednu stranku izašla na naslovnim stanicama većine domaćih novina.
U poruci koju WhatsApp na ovaj način želi da podeli sa svojim korisnicima piše „Poštovanje vaše privatnosti nam je upisano u DNK“, kao i „WhatsApp poštuje i čuva vašu privatnost“. Kompanija kroz ovu kampanju pokušava da objasni građanima da promena politike privatnosti neće uticati na bezbednost poruka koje oni razmenjuju sa svojim najbližima.
Rojters smatra da ovaj potez najbolje pokazuje u kakvom se problemu našla popularna aplikacija, koja svakim danom gubi korisnike.
Foto: E1N7E, Pixabay