Kao odgovor na invaziju na Ukrajinu, poznata Stoličnaja votka pokrenula je proces rebrendiranja i promene imena, kako bi je što manje ljudi vezivalo za Rusiju.
Dok velike kompanije prekidaju poslovanje sa ruskom privredom, potrošači svoje neslaganje sa invazijom na Ukrajinu pokazuju na drugačiji način – bojkotujući ruske proizvode. Tako međutim prave problem i firmama čije se ime može dovesti u vezu sa Rusijom, iako sa njom nemaju nikakve veze.
Primera radi, Stoličnaja votka, koju proizvodi luksemburška kompanija Stoli Grupa, primorana je da promeni svoj naziv u Stoli votka kako bi izbegla negativni publicitet. Kompanija je podsetila svoje kupce da ova votka originalno potiče iz Letonije, te da zaista nema nikakve veze sa Rusijom.
Ipak, potrošače može zbuniti činjenica da se ona pod tim imenom pravi i u Rusiji od strane državnog preduzeća, ali pravi se i van nje i to od strane privatne kompanije Stoli Grupe. Sada će ta razlika biti jasnija.
Izvor: Food & wine
Foto: Pixabay