Home VestiZabava Španska kompanija kreirala virtuelnu influenserku za marketing na društvenim mrežama

Španska kompanija kreirala virtuelnu influenserku za marketing na društvenim mrežama

by bifadmin

Zbog teško ispunjivih zahteva koju su pred nju postavljali influenseri jedna španska agencija za onlajn modeling stvorila je svoju influenserku. Ona je zapravo proizvod veštačke inteligencije.

Predstavljena je kao Aitana, dvadesetpetogodišnji model iz Barselone, i njen vlasnik je agencija The Clueless. Osnivač te agencije Rubén Cruz kaže da su na ideju o kreiranju virtuelne influenserke došli prošlog leta u periodu kada nisu imali mnogo klijenata: “Tada smo analizirali naše poslovanje i zaključili da su nam mnogi projekti otkazani ili stavljeni na čekanje zbog okolnosti na koje nismo mi mogli da utičemo, kao što su na primer specifični zahtevi koje pred nas postavljaju modeli i influenseri. Može se reći da smo u tom trenutku zavisili od ljudi koji imaju nezasit ego ali i veoma visoko mišljenje o sebi, te su za svoj angažman tražili novac koji klijenti nisu hteli da plate”. Zato su odlučili da počnu da prave veštačke modele.

Sada se razni brendovi raspituju za Aitanu, a neki od njih su spremni i da plate za njene usluge. Iznajmljivanje ovog modela za reklame košta 1.000 evra. Osim za klijente, ona radi i “sa strane” objavljujući svoje slike na sajtovima sličnim OnlyFans-u.

Njena popularnost raste iz dana u dan a dešava se čak i da joj ljudi pišu da žele da izađu sa njom, nesvesni da ona nije prava žena.

Kritike sa svih strana

Rubén Cruz se nada da bi širenje novih tehnologija u ovom smeru moglo spustiti cene usluga realnih influensera kao i ublažiti njihova nerealna očekivanja od klijenata. “Ta očekivanja su zaista apsurdna. Na primer, Kim Kardašijan zarađuje milion evra po jednoj fotografiji na Instagramu. Ona ne leči rak, već samo ispozira fotografu i to naplaćuje toliko”, tvrdi on.

Međutim, i ovaj kritičar poznatih ličnosti i modela doživeo je salve kritika u javnosti. Mnogi su zabrinuti da će osobe savršene spoljašnosti poput njihovog virtuelnog modela loše uticati na mlađe generacije i stvoriti im nerealna očekivanja. Kritike su takođe upućene i za preteranu seksualizaciju ovakvih modela.

Foto: fit_aitana, Instagram
The Clueless Agency

Pročitajte i ovo...

Ostavite komentar