UniCredit Bank Srbija upozorava sve svoje klijente i širu javnost da su se među brojnim aktuelnim pokušajima internet prevara našle i one u kojima se spominje ime UniCredit banke, a kroz koje se građani navodno pozivaju da ažuriraju svoje podatke onlajn putem ili da ulože novčana sredstva kako bi stekli brzu zaradu.
Naime, masovno putem email adresa deli se određeno obaveštenje koje sadrži neistinite informacije o navodnoj neophodnosti za ažuriranjem podataka klijenata banaka. Kroz to obaveštenje, navodi se da korisniku neće biti dostupne debitne kartice ili druge usluge banke dok ne prilagodi svoje podatke. Takođe, internetom, a pre svega društvenim mrežama, deli se određeni link i obaveštenje o navodnoj investicionoj platformi UniCredit Banke, koja nudi brzu zaradu, zahtevajući ulaganje novca. UniCredit Bank Srbija obaveštava sve građane da ne stoji iza takvih informacija, da to nisu stvarne poruke od banke i da su u pitanju prevare.
U cilju očuvanja bezbednosti UniCredit Banka poziva građane da ne postupaju olako prema instrukcijama iz mejlova, sve dok ne budu uvereni da je pošiljalac stvarno njihova banka ili kompanija za koju veruju da im je uputila poziv, ponudu, predlog za učešćem u akciji, korišćenje popusta i sl. Takođe, Banka podseća sve građane da ne učestvuju u aktivnostima pomenute investicione platforme, kao i da ne dele svoje lične podatke, podatke o platnim karticama, lozinke i drugo, sve dok nisu potpuno uvereni u verodostojnost stranice na kojoj žele da obave određenu onlajn aktivnost. Potrebno je da građani obrate pažnju najpre na nazive i ekstenzije kako samog veb sajta, tako i mail adresa sa kojih im stižu poruke i da uvek provere ko je pošiljalac.
Banka je preduzela sve korake u cilju sprečavanja daljih sličnih aktivnosti, a sve građane podseća da budu oprezni kada se od njih traže lični podaci putem interneta.
Za sve detalje i informacije klijenti UniCredit Bank Srbija uvek mogu pozvati Kontakt centar na broj telefona 011 3777 888 ili posetiti svoju matičnu ekspozituru.