Home VestiIT i nauka Masterpass platforma pruža potrošačima slobodu kupovine na različitim uređajima i kanalima

Masterpass platforma pruža potrošačima slobodu kupovine na različitim uređajima i kanalima

by bifadmin

Kompanija Mastercard će lansirati na tržište Masterpass globalnu uslugu za digitalno plaćanje koja omogućava potrošačima da se oslone samo na svoju banku ili izdavaoca kartica kako bi obavljali brza, jednostavna i sigurna digitalna plaćanja putem svih uređaja i kanala, bilo gde da žele da kupuju – onlajn, iz aplikacije ili u radnji putem beskontaktne tehnologije.

Implementacija Masterpass rešenja počinje krajem meseca u SAD. Evropa i region Bliskog istoka i Afrike su naredna tržišta gde će konvergentno Masterpass rešenje zaživeti krajem 2016. godine.

U isto vreme, kako bi se oslikala spremnost i optimizam kompanije povodom u pogledu digitalne transformacije, kompanija Mastercard uvodi evoluciju u svoj brend identitet – on je pojednostavljen, modernizovan i optimizovan za sve digitalnije okruženje.

„Mastercard je jedan od onih jedinstvenih brendova koji se odmah prepoznaju širom sveta,“ rekao je Radža Radžamanar, direktor marketinga i komunikacija u kompaniji Mastercard. „Kako bi uspeli u novom digitalnom svetu gde su poslovni potezi brži nego ikada, želeli smo da modernizujemo i podignemo svoj brend dizajnom koji je jednostavan i elegantan, ali koji nesumnjivo predstavlja Mastercard.“

Pročitajte i ovo...