Kompanija Mastercard će lansirati na tržište Masterpass globalnu uslugu za digitalno plaćanje koja omogućava potrošačima da se oslone samo na svoju banku ili izdavaoca kartica kako bi obavljali brza, jednostavna i sigurna digitalna plaćanja putem svih uređaja i kanala, bilo gde da žele da kupuju – onlajn, iz aplikacije ili u radnji putem beskontaktne tehnologije.
Implementacija Masterpass rešenja počinje krajem meseca u SAD. Evropa i region Bliskog istoka i Afrike su naredna tržišta gde će konvergentno Masterpass rešenje zaživeti krajem 2016. godine.
U isto vreme, kako bi se oslikala spremnost i optimizam kompanije povodom u pogledu digitalne transformacije, kompanija Mastercard uvodi evoluciju u svoj brend identitet – on je pojednostavljen, modernizovan i optimizovan za sve digitalnije okruženje.
„Mastercard je jedan od onih jedinstvenih brendova koji se odmah prepoznaju širom sveta,“ rekao je Radža Radžamanar, direktor marketinga i komunikacija u kompaniji Mastercard. „Kako bi uspeli u novom digitalnom svetu gde su poslovni potezi brži nego ikada, želeli smo da modernizujemo i podignemo svoj brend dizajnom koji je jednostavan i elegantan, ali koji nesumnjivo predstavlja Mastercard.“