Kompanija PepsiCo, Inc. najavila je ambicioznu globalnu agendu održivosti kreiranu da podstakne trajni poslovni rast na način koji uvažava potrebe potrošača i društva. Platforma „Poslovanje sa svrhom“ za predstojeću deceniju fokusira se na tri osnovna prioriteta: pružanje doprinosa boljem zdravlju i većem blagostanju putem proizvoda koje prodaje; zaštita planete i zajednica u kojima posluje, i osnaživanje ljudi širom sveta. Nove inicijative kompanije predstavljaju nastavak decenijske posvećenosti pionirskoj viziji pokrenutoj 2006. godine i utemeljenoj na osnovnom uverenju da je poslovni uspeh neodvojivo povezan sa održivošću sveta koji delimo.
Napori kompanije uključuju određene ciljeve do 2025. godine u pogledu nastavka transformacije portfolija proizvoda hrane i pića kompanije PepsiCo, doprinosa održivijem globalnom sistemu proizvodnje hrane i pružanja pomoći u ostvarivanju napretka lokalnih zajednica.
Planovi kompanije potkrepljeni su aktuelnim naučnim istraživanjima, očekivanjima potrošača i dijalogom sa ključnim akterima, kao i Agendom održivog razvoja do 2030. Ujedinjenih Nacija. Ambicija kompanije PepsiCo jeste da u odgovarajućoj meri omogući kvalitetniju ishranu tako što će nastaviti da razvija širi portfolio hrane i pića i povećava dostupnost hranljivih proizvoda odličnog ukusa. Pored toga, ambicija kompanije jeste da smanji ekološki otisak sistema proizvodnje hrane kroz operativnu efikasnost i mobilizaciju dobavljača i poslovnih partnera. Kompanija podržava Pariški klimatski sporazum i fokusirana je na smanjenje uticaja na životnu sredinu. Kroz platformu Poslovanje sa svrhom, kompanija PepsiCo će nastaviti da osnažuje ljude i društveni razvoj kroz sve svoje operacije, lanac snabdevanja i zajednice. Kompanija sprovodi nove inicijative sa ciljem promovisanja raznolikosti svoje globalne radne snage, pružanja podrške napredovanju žena i podsticanja društvenog i ekonomskog razvoja u zajednicama širom sveta.
Ciljevi Agende održivosti do 2025.
• Nastavak transformacije portfolia proizvoda kroz ponudu zdravije hrane i pića, smanjenje uticaja na životnu sredinu i osnaživanje ljudi širom sveta
• Očekuje se da će do 2025. najmanje dve trećine PepsiCo pića imati 100 kalorija uz pojačani fokus na proizvode bez kalorija i na niskokalorične proizvode
• Cilj je da se do 2025. za 15 odsto poboljša efikasnost upotrebe vode u direktnom lancu poljoprivrednog snabdevanja štedeći ukupnu količinu vode koja se koristi u proizvodnim operacijama kompanije PepsiCo
• Do 2030. za 20 odsto smanjiti emisiju gasova staklene bašte duž celog kompanijskog lanca vrednosti, uključujući poljoprivredno snabdevanje
• Kroz partnerstvo sa PepsiCo fondacijom planira se investicija od 100 miliona dolara u cilju podrške inicijativama čiju će pomoć primiti najmanje 12,5 miliona žena i devojčica širom sveta.