U svim Maxi i Tempo objektima u Srbiji do 15. decembra 2013. godine biće otvoren konkurs za potrošače pod nazivom “Dani Belgije” u kome se može osvojiti put za Gent za dvoje. Potrebno je kupiti jedan od belgijskih proizvoda u ovim prodavnicama, fotografisati se sa njima i postaviti fotografiju na Maxi ili Tempo Fejsbuk stranicu putem aplikacije „Dani Belgije“.
Tri autora čije fotografije osvoje najveći broj „lajkova“ biće nagrađeni putovanjem za dve osobe u Gent dok će narednih 50 dobiti sjajan poklon, korpu belgijskih proizvoda.
U ovu promociju će biti uključeno oko 90 belgijskih proizvoda, od kojih 40 potpuno novih u asortimanu, a koji svi zajedno treba da donesu ukuse Belgije na srpsko tržište. U Delhaize Serbia, koja je vlasnik maloprodajnih lanaca Maxi i Tempo, kažu da očekuju najveće interesovanje za čokolade.
Nagradni konkurs „Dani Belgije“ predstavlja poziv na kreativnost, jer fotografija može prikazati raznovrsnost različitih situacija u kojima se uživa u belgijskim proizvodima: podeliti čokoladu sa prijateljima, popiti pivo uz ukusnu hranu, jesti keksiće tokom kafe-pauze na poslu, itd.
Tokom „Dana Belgije“ potrošači će moći da kupe piva poznatih brendova, kao što su „Duvel“, „BelvueKriek“, „Chimay“, „Hoegaarden“ i „Leffe“, zatim čokolade brendova „Cote D’Or“ i „Guylian“, čuveni „Lotus speculoos“ i neke veoma zanimljive slatkiše iz asortimana Delhaize-ovih privatnih robnih marki „Taste of inspirations“ i „Delhaize“.