Kampanjom podrške na društvenim mrežama, Sberbank Srbija pružila je dodatni podsticaj svojim klijentima iz segmenta male privrede. Pandemija virusa Covid – 19, mnoge privrednike motivisala je da svoje poslovanje prilagode nastaloj situaciji. Sberbank je prepoznala napore i izazove s kojima su se klijenti suočili i kroz objave na društvenim mrežama pružila im dodatni vetar u leđa.
Istraživanja pokazuju da je tokom vanredne situacije, zabeležen značajan rast u korišćenju društvenih mreža. Baš iz tog razloga, Sberbank je izabrala ovaj kanal komunikacije da kroz kreativna rešenja, reklamira svoje klijente koji su uspeli da zadrže kvalitet i kontinuitet u radu. Partnerski odnos je nešto na šta Sberbank stavlja svoj fokus u saradnji sa klijentima u svim segmentima poslovanja. Kako je saradnja na polju korišćenja finansijskih proizvoda i usluga već uspešno ostvarena, kroz ovakvu akciju Sberbank je pokazala da je banka na koju klijenti mogu da se oslone.
Kao banka koja posebnu pažnju posvećuje zadovoljstvu i građenju partnerskih odnosa sa svojim klijentima, Sberbank je želela da se na ovaj simbolični način oduži što je njihov izbor banke upravo Sberbank.