Jedna američka vinarija osmislila je novi prodajni koncept – doživotnu pretplatu na svoje proizvode, u iznosu od 6.000 dolara. To znači da će onaj ko sada izdvoji pomenutu sumu novca svakog meseca do kraja svog života dobijati po četiri boce vina mesečno.
Iako se bave tradicionalnom proizvodnjom napitka koji postoji već 8.000 godina, vinari su veoma inovativni ljudi. U poslednjih nekoliko godina na tržištu se pojavilo mnoštvo neobičnih vina, počev od narandžastih i plavih, pa sve do onih koja su sazrevala u svemiru ili u morskim dubinama.
No, osim načina proizvodnje, vinari su počeli da menjaju i prodajne tehnike. Primera radi, američka kompanija Obvious Wines omogućila je svojim mušterijama doživotnu pretplatu na njene proizvode. Ona svojim kupcima nudi “lokalno uzgajana, veganska vina, koja nisu za snobove” za pretplatu od 6.000 dolara. Ko se pretplati na ovu robu dobijaće četiri boce vina mesečno do kraja svog života.
Prosečna cena boce njihovog vina je inače 20 dolara, što znači da će korisnici ovog paketa dobijati vino u iznosu od 80 dolara na mesečnom nivou. Matematika kaže da će im se već za šest godina isplatiti pretplata. Dakle, ukoliko sada izdvoje 6.000 dolara, od 2029. godine će piti za džabe. I sama vinarija se na svom websajtu šali da je to loš poslovni potez za nju, ali dobar za kupce.
Nažalost, ona trenutno može da šalje vina u 35 američkih saveznih država, dakle daleko od Srbije. Ali, nada umire poslednja – možda će nekoga od naših vinara ova vest podstaći na razmišljanje.
Izvor: Food and wine
Foto: Pixabay