Numerički prikaz društvenih mreža iz serijeSocial Media for Business Leaders istraživanja pokazuje napredak online oglašavanja, pa tako Coca Cola beleži 85 miliona pratilaca na Twiteru za svoje promocije a 12 miliona ljudi je samo na Youtube-u gledalo čoveka koji ubacuje iPad u blender.
Sudeći po brojkama, samo u toku jedne nedelje na Youtube je 22 miliona puta odgledana jedna reklama Old Spice-a, a 7 miliona ljudi je gledalo T-mobile-ov snimak kraljevskog venčanja(ne znamo kad je sprovedeno istraživanje, ali ova cifra sada premašuje 23 miliona).
Što se tiče najpopularnijeg Fejsbuka, brojke ilustruju njegov brz rast: organizacija Free the children je na ovoj društvenoj mreži pokrenula akciju „1 like = 1 dollar“ pri kojoj je za svaki like na ovoj stranici donator davao po dolar, da bi na kraju za decu bilo prikupljeno 500 000 dolara.
Na Twitteru je zabeleženo 35 000 tvitova sa haštagom #LS11 za IBM-ovu Lotusphere konferenciju u janurau ove godine, a viđeno je i 20 miliona reakcija na kampanju superboula „GoGranny“.
Do trenutka kada smo mi prevodili ovu vest, ona je na Fejsbuku lajkovana skoro 900 puta. Još brojki možete pogledati ovde.