U Henkelovom izveštaju za drugi kvartal ove godine objavljen je rast prodaje od 1,6 odsto na 3,953 milijardi evra (organski rast od 6,3 odsto), uz napomenu da tržištau razvoju ponovo beleže dvocifreni rast (organski rast od 11,6 odsto).
Nakon korekcija jednokratnih dobiti, jednokratnih troškova i troškova restruktuiranja, korigovani operativni profit Henkela je zabeležio rast od 8,0 odsto, sa 476 miliona evra na 514 miliona evra, zahvaljujući doprinosu sva tri poslovna sektora. Uprkos uticaju poskupljenja sirovina i ambalaže, korigovani prihod od prodaje (EBIT marža) beleži rast od 0,8 procentnih poena, sa 12,2 odsto na 13,0 odsto.
Što se tiče regionalnih rezultata, prodaja u Istočnoj Evropi je porasla za 7,3 odsto, na 729 miliona evra. Organski rast je bio još veći i iznosi 11,0 odsto. Sva tri poslovna sektora su doprinela ovom rastu, pre svega sektor Adhezivi tehnologije koji je zabeležio dvocifreni rast.