Amerikanci kažu da su jedine dve sigurne stvari u životu smrt i porez. Možda zato ne čudi to što je jedan preduzetnik napravio društvenu mrežu za mrtve,DeadSocial.
Naime, Džejms Noris, izvršni direktor ove londonske firme lansirao je besplatan servis koji ljudima omogućava da tvituju i „fejsbukuju“ posle smrti. Ideju je dobio gledajući komičara Boba Monkhausa u intervjuu koji je snimio pre svoje smrti.
„Snimio je video koji će biti emitovan četiri godine posle njegove smrti i to je bilo neverovatno moćno“, priča Noris.
Dodatnu inspiraciju Norisu je dao i novi izgled fejsbuka – tajmlajn. „Počinje sa vašim datumom rođenja, a lista se beležeći sve što radite u životu. Zašto bi se završilo posle smrti? Zašto bi smrt prekinula vašu konverzaciju?“, pita Noris.
Pomoću njegovog servisa možete napraviti postove koji bi se objavljivali na Tviteru i Fejsbuku u precizirano vreme, ako želite na godišnjicu vaše smrti. Možete i slati pojedinčane poruke.