Velike kompanije iskorišćavaju krizu u Španiji za kačenje svojih oglasa i marketinških poruka na najneverovatnija mesta – tako je od skoro spomenik Kristoferu Kolumbu u Barseloni obučen u dres istoimenog fudbalskog kluba a metro stanica je dobila ime po telekomunikacionoj kompaniji.
Foto: Eurosport
Potreba za ovim nastala je zbog sve veće nezaposlenosti i prezaduženosti španskih opština i regiona, koji ne mogu povoljno da se zadužuju pa traže druge načine finansiranja. Prihodi od marketinga, koji nisu mali, njima su velika pomoć.
Tako je grad Barselona od Najka dobio 114.000 evra da 60 metara visokog Kolumba obuče u dres fudbalskog kluba. Madrid je zaradio 3 miliona evra od Vodafona da početnu metro stanicu sa istorijskim nazivom Sol plaza na tri godine preimenuje u Vodafone-Sol. I linija 2 koja svakodnevno preveze 122.000 ljudi će nositi naziv telekomunikacione kompanije.
Izvor: Biznis Insajder