Marketing mreža 29. oktobra u Beogradu organizuje prvi nacionalni Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015. Festival pod sloganom „Ideje koje opstaju“ ponudiće bogat i zanimljiv program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova.
Dnevni konferencijski deo festivala čine predavanja i radionice vodećih stručnjaka iz Evrope i sveta, među kojima su i Atanas Raykov, General Manager CEE u kompaniji Viber, Marijana Prpić, brending direktor u kompaniji Google, Svetlana Stavreva, direktor marketinga i komunikacija u kompaniji IBM za Jugoistočnu Evropu, kao i Jacob Kobi Gamliel, osnivač jedne od najvećih digitalnih agencija u Izraelu – iSOCIA.
Atanas Raykov je marketinški stručnjak sa više od 10 godina iskustva u oblasti strategije proizvoda, digitalnog i mobilnog marketinga, VAS usluga, a radio je i na jačanju lokalnih start-up eko sistema sa fokusom na mobilnu telefoniju. Trenutno je na čelu kompanije Viber za Centralnu i Istočnu Evropu, a zadužen je za proširenje lokalnih partnerstava i baza klijenata, kao i povećanje angažovanosti korisnika, sa posebnom pažnjom na tržišta Bugarske, Grčke, Srbije i Mađarske. Na festivalu KAKTUS 2015 govoriće na temu „The Next Frontier of Communication“.
Marijana Prpić profesionalnu karijeru započela je u sportskom marketingu na organizaciji međunarodnih teniskih turnira. Od 1999. godine radi u Hrvatskom Telekomu, kao direktor sektora za strategiju branda i oglašavanje. Godine 2010. osniva kompaniju Honestas Advisory za konsalting u oblasti marketinga i menadžmenta, nakon čega prelazi u FMCG industriju – Badel1862 kao direktorka inovacija i marketinga. Poslednje četiri godine radi u kompaniji Google gde je zadužena za razvoj poslovanja u Adriatic regiji. Marijana će na festivalu govoriti na temu – Kako pokrenuti digitalnu strategiju?
Svetlana Stavreva je direktor marketinga i komunikacija za Jugoistočnu Evropu u kompaniji IBM. Ona ima preko 20 godina iskustva na različitim pozicijama u vodećim institucijama i kompanijama. Radila je u svim marketinškim i komunikacionim disciplinama i za sve svetske regione, izuzev Severne Amerike, a na festivalu KAKTUS 2015 govoriće na temu „Communications: from message critical to business critical“.
Jacob Kobi Gamliel osnivač je jedne od najvećih digitalnih agencija u Izraelu – iSOCIA, koja servisira vodeće svetske brendove kao što su Pizza Hut, Dacia, Nissan, Smart car by Mercedes itd. Jacob istražuje mogućnosti digitalnog marketinga i kako on može biti izvor prihoda u bilo kom biznis sektoru. Neka od njegovih istraživanja odnose se i na zastupljenost politike i vlade država na društvenim mrežama u poslednjih pet godina. Sa učesnicima festivala podeliće svoja iskustva na temu „Search by Moments, React by Social“.
Na festivalu KAKTUS 2015 govoriće i Abraham Abbi Asefaw i Maksimilian Kallhed, osnivači Pop Up agencije iz Londona; Catalin Dobre, Executive Creative Director, McCann Bucharest; Toygun Yılmazer, Chief Strategy Officer, TBWAIstanbul, Mike Brandt, osnivač danske agencije Urge i inovativnog pristupa u oglašavanju – Advertisingawesomeness, kao i Matija Vujović i Vladimir Grčić iz agencije Kitchen Prague.