Centar za lokalnu samoupravu (CLS) saopštio je da je Novi Sad raspisao tender za kupovinu deset električnih autobusa iz zajma Evropske banke za obnovu i razvoj sa kamatom od 1,1 odsto, dok Beograd kupuje 100 autobusa na gas preko lizinga sa kamatom od 5,35 posto, što su ocenili kao „nesavesno poslovanje“.
„Centar za lokalnu samoupravu javno pita zamenika gradonačelnika Beograda Gorana Vesića kako je moguće da Beograd plaća višestruko veću kamatu od Novog Sada i zašto nije, umesto finansijskog lizinga, jednostavno uzeo povoljan kredit kod neke od evropskih finansijskih institucija“, piše u saopštenju CLS.
Iz CLS su istakli da su i ranije upozorili na „pogrešno strateško rešenje“, kojim je Beograd prešao na autobuse na gas, ali i „štetnu odluku da se tako veliki posao zaključuje putem finansijskog lizinga“.
Izvor: Beta
Foto: Pixabay