Sve je više oglasa za prodaju razrađenih biznisa.
Laboratorija se može kupiti za jedan evro, diskoteka košta 300.000 a poljoprivredno gazdinstvo može se naći za dva miliona.
Da li se isplati kupiti razrađeno poslovanje, koje su prednosti a koje mane, objašnjava ekonomista Mihajlo Rabrenović.
„U današnje vreme, zahvaljujući modernim tehnologijama, možemo govoriti o transferu vlasništva ili kupovini akcija. Postoje različite strategije prodaje biznisa. Treba razumeti proizvod koji se nudi na tržištu, odrediti korektnu cenu, ali i pronaći odgovarajućeg kupca“, kaže Rabrenović za TV Prva.
„Najvažnije je razumeti potrebe korisnika proizvoda ili usluga i izraditi korektan odnos sa onim ko je vaš kupac biznisa“, ističe on.
„Da biste bili dobar prodavac, treba uraditi jednu analizu preduzeća“, dodaje.
Prema njegovim rečima, na našem tržištu, bilo je primera da ljudi razviju posao, pa ga prodaju (banku, markete itd) u pravom trenutku i onda pređu u neki sasvim drugi biznis.
„To su veoma vešti ljudi“, objašnjava Rabrenović.
Izvor: B92/Prva.rs
Foto: Pixabay