Kompanija Home Center, poznata po svojim prodajnim salonima specijalizovanim za sve kućne potrebe, uvodi promene u poslovanju na gotovo svim nivoima, saopštavaju u ovoj kompaniji. Od ovog proleća kompanija će nositi novo ime – Home Plus. Kupcima će na raspolaganju i dalje biti svih 7 objekata ovog brenda, Home Plus na Beogradskom sajmu, zatim u okviru TC Ušće i Zemun Park, kao i u TC BIG u Novom Sadu, TC VIVO u Jagodini i radnja Home Plus u Nišu. Pored imena, kompanija će predstaviti i novine u asortimanu, pa će tako pored uobičajenih artikala za opremanje doma i bašte u ponudi biti i potpuno novi izbor robe.
Naime kupcima će uskoro u svim prodajnim salonima u Srbiji na raspolaganju biti veliki asortiman sezonskih artikala, modnih dodataka i aksesoara, kao i proizvoda za ličnu upotrebu. Novim asortimanom kompanija će na naše tržište doneti najnovije svetske trendove, a svi proizvodi biće odličnog kvaliteta i sa pristupačnim cenama.
Kompanija će uskoro svojim kupcima predstaviti i novu privatnu robnu marku pod nazivom Home Collection, koja će obuhvatiti proizvode iz gotovo svih navedenih kategorija.
U okviru kompanije lansiran je i novi brend pod nazivom Mini Home. Prva radnja pod ovim brendom otvorena je u shopping centru Delta City. Mini Home će kupcima ponuditi selekciju najatraktivnijih proizvoda po pristupačnim cenama, a koji će u potpunosti pratiti aktuelne trendove.
U aprilu je u okviru objekta Home Plus na Beogradskom sajmu za kupce otvorena i najveća beogradska terasa na preko 1000 metara kvadratnih. Terasa se nalazi na drugom spratu i predstavlja izložbeno prodajni deo specijalizovan za baštenski nameštaj i opremu. Kompanija je za sve svoje kupce u maju pripremila i posebnu pogodnost – kupovinu na 24 rate za celokupan asortiman tehnike i baštenskog nameštaja.