Atlantic Grupa je u prvih devet meseci 2017. ostvarila ukupni prihod od prodaje u iznosu od 531,1 miliona eura što u odnosu isto razdoblje 2016. godine predstavlja rast od 4,4 odsto. Dobit pre kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 59,2 miliona eura i veća je za 5,1 odsto, dok je neto dobit nakon manjinskih interesa porasla za 2,8 posto na 31,9 miliona eura. Do kraja godine kompanija očekuje dodatno proširenje distributivnog portfolija i nastavak stabilnog rasta ukupnog poslovanja.
Problemi u kojima se našao najveći pojedinačni kupac njenih proizvoda, Agrokor, u potpunosti su anulirani proširenom saradnjom sa drugim maloprodajnim partnerima. Naplata potraživanja od preduzeća iz sistema Agrokor u Srbiji, Sloveniji i Hrvatskoj je redovna, sa izuzetkom dela tzv. graničnog duga u Hrvatskoj (koji je obuhvaćen delovanjem tzv. Lex Agrokora). Nenaplaćeni ostatak tog duga će se, prema iskazanoj nameri vanrednog poverenika, podmiriti u potpunosti, što Atlantic i očekuje.
Na ukupan rast prihoda od prodaje Atlantic Grupe u prvom polugodištu najviše su uticala Strateška poslovna područja: Pića s rastom od 8,1 odsto, Delikatesni namazi sa rastom od 7,9 odsto, Zdravlje i nega sa rastom od 6,8 odsto i Slatko i slano sa rastom od 5,7 odsto, kao i Strateško distributivno područje Hrvatska, koje je raslo 7,2 odsto i Strateško distributivno područje Srbija sa rastom od 3,7 odsto. Kafa se sa 20,1 odsto učešća u ukupnim prihodima ističe kao najveća pojedinačna kategorija sa 106,5 miliona eura prihoda od prodaje. Sopstvene robne marke Atlantic Grupe učestvuju u prodaji sa 67,6 odsto, distribucija proizvoda robnih marki principala sa 20,8 odsto, apotekarski lanac Farmacia sa 7,3 odsto, a proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sisteme u zemlji i inostranstvu sa 4,4 odsto.