Po prvi put će u Srbiji na Digital Day-u 2012 biti predstavljen predlog za Kodeks o oglašavanju, koji obuhvata pravila, odnosno etičke standarde za marketinšku industriju u Srbiji.
Kodeks je projekat ogranka International Advertising Association, koji ove godine obeležava 20 godina postojanja u Srbiji. IAB Srbija podržao je inicijativu pisanja Kodeksa i pružio podršku Radnoj grupi IAA u delu koji se odnosi na digitalno, odnosno interaktivno oglašavanje. Kodeks o oglašavanju je do sada najvažniji projekat kako za IAA, tako i za celu marketinšku industriju u Srbiji.
Prva promocija Predloga kodeksa van IAA zakazana je za 25. april i održaće se nakon redovnog programa konferencije o digitalnom i interaktivnom oglašavanju Digital Day 2012 u velikoj sali Doma omladine. Svi učesnici ovog događaja koji su zainteresovani za oblast samoregulative, odnosno etičke standarde koje će srpski Kodeks propisati, kao i efekte koje će usvajanje ovakvog dokumenta imati, pozvani su na promociju.