Do 2030. predviđen je nestanak baby boomera (generacije rođene pedesetih, šezdesetih) iz radne populacije. Njihovi naslednici, Y i Z generacija, zahtevaće nove uslove rada, poput više privatnog radnog prostora.
Tako se Majkrosoft u Hrvatskoj već prilagođava novim konceptima rada, koji podrazumevaju više radnog prostora, odnosno najmanje12 m² po pojedincu, što je skoro 50 odsto više nego što danas imaju zaposleni.
„Majkrosoftov koncept Workplace Advantage temeljimo na četiri ključna načela: podešavanje funkcionalnosti radnog mjesta s ciljevima poslovne grupe i postizanja inovativnosti i produktivnosti; prepoznavanje potrebe za više različitih tipova aktivnih prostora za rad – formalnih i neformalnih; posvećivanje pozornosti ljudskim potrebama koje su od osobitog značenja kao što su dnevno svjetlo i prirodni okoliš, raznovrsne boje i materijali kao i osobni odabir te podrška identitetu i zajednici na radnom mjestu koja uključuje i prikaz najnovijih Microsoftovih tehnologija“, tvrdi Ivan Vidaković, direktor ove firme.