U pauzama pravne bitke oko kupovine Tvitera, Ilon Mask je počeo da prodaje i parfeme, zbog čega je i svoje ime na toj društvenoj mreži promenio upravo u „prodavac parfema“.
Na ovaj način on je šaljivo najavio ulazak u novi biznis pored proizvodnje električnih automobila i slanja letelica i satelita u svemir. Ovaj kratki upliv u kozmetičke vode bio je prilično uspešan – za samo nekoliko sati od najave na Tviteru prodao je 10.000 bočica parfema u vrednosti od 100 dolara po komadu.
Radi se naime o muškom parfemu nazvanom „Izgorela kosa“ (Burnt Hair) koji je, prema Maskovim rečima, najlepši miris na našoj planeti i, pogađate, može da se kupi i kriptovalutama.
Ovo nije prvi put da vlasnik Tesla Motorsa pravi proizvode ili naziva kompanije po šalama sa interneta, ali njegova armija obožavalaca za to ne mari, već redovno kupuje sve što on promoviše. Podsetimo se, Mask je već prodavao ograničenu seriju bacača plamena, kao i „Tesla tekilu“ i kratke satenske bokserice.
Izvor: Mint