EKONOMIJA
-
Odmah da se legitimišemo. Mislimo li mi da izdajući ovu novinu možemo da promenimo svet? Odgovor je dakako – ne! Međutim, novinar koji piše bilo običnu vest, komentar ili analitički …
-
Standardni bar kod je zahvaljujući jeftinim i brzim skenerima osvojio sferu trgovine kao standard za šifrovanje i indetifikaciju proizvoda. Pa ipak, zbog male količine podataka koju sadrži, njegova upotreba van …
-
Usled dužničke krize, mnogi trgovci na malo suzili su asortiman, srezali zalihe, zatvorili radnje, otpustili deo zaposlenih i umanjili plate, dok su drugi uspeli da održe profitabilnost i obezbede dalji …
-
Račun za kulturu Mirno nedeljno popodne. Staljam vodu da se greje i otrčavam do prodavnice da kupim minut pire (neki jednostavno nisu rodjeni za kuhinju). Nervozno cupkam u prodavnici sa …
-
Urbanosaurusi Beograd je postao veliko gradilište. Odjednom se svuda nešto zida, kopa, buši. Krenete li određenim ulicama na posao, kolege mogu pomisliti da ste rvačica u blatu (ako se tako …
-
Osim što vas mnogi (pa i oni koji su lošijeg obrazovanja od vas) gledaju kao živinu koju samo treba nahraniti, osim toga što je ugled profesije sveden na nivo prepisivača …
-
Ono što ne piše ni u jednom poslovnom izveštaju, ali itekako utiče na iskazane rezultate su međuljudski odnosi i atmosfera u preduzeću. Sindrom „knedle“ u grlu ili „kamena“ u želucu …
-
Prema nekim istraživanjima do šezdeset i pete godine života pogledamo oko dva miliona reklama. Tek oko osam odsto ljudi obraća pažnju na to šta gleda. Jednosmerna komunikacija u marketingu više …
-
Zaštita kupaca nikad nije bila jača strana domaće ekonomske elite.. Nikako da se naš kupac malo probudi i zatraži ono što je platio, a sve to zbog letargije prošlih godina. …
Osim 50. broja ovog časopisa, 50. rođendan ove godine slave “Kad se sa srcem kuha, kuha se ‘Podravka juha”, saharin, instant valjušci, prva međunarodna kuća palačinki, “Pizza Hut”, mikročip, “lego …
Pored još važećeg plavog pasoša i imena nekih firmi, do skora nas je za blaženopočivšu državu vezivao i domen .yu. S obzirom da smo se igrali rata, sukcesije i kontinuiteta …
Kršenje prava potrošaca se najteže uoči kada je globalno. Oglašavanja proizvoda koji se koriste svakodnevno i u nama poznate svrhe, obicno prolaze nezapaženo, jer kada cujemo koji je brend u …