VESTI
-
Prodaja gramofonskih ploča je 2016. bila najbolja u poslednjih 25 godina, pretežno zahvaljujući velikom uspehu albuma Dejvida Bouvija koji je preminuo pre skoro godinu dana, saopštila je Britanska fonografska industrija. …
-
Inflacija u evrozoni u decembru bila je 1,1 odsto, najveća u protekle tri godine, uglavnom zbog poskupljenja energije. Agencija EU za statistiku Eurostat saopštila je danas da je stopa godišnje …
-
Posle kazne od 300.000 dinara, koju im je svojom presudom izrekao Viši sud u Beogradu zbog teksta “Nebojša Stefanović glavni fantom iz Savamale”, glavni i odgovorni urednik nedeljnika NIN Milan …
-
Politika i društvoSlajder
Pozitivno rešeno 69 odsto zahteva za elektronske građevinske dozvole
by bifadminZa godinu dana rada sistema za izdavanje elektronskih građevinskih dozvola primljeno je 63.336 zahteva, od čega je pozitivno rešeno 69 odsto, saopštila je danas Agencija za privredne registre (APR). Zahteve …
-
Kompanija Ericsson povezuje najnovije tehnološke inovacije i njihovu vezu sa infrastrukturnim sistemima na najvećem svetskom sajmu potrošačke elektronike, CES 2017, u Las Vegasu u Nevadi. Polazeći od teme „Pretvaranje 5G …
-
Nemačko tržište rada zabeležilo je u 2016. rekordnu zaposlenost od 43,5 miliona ljudi. Naime, zaposlenost u ovoj zemlji porasla je za jedan odsto i dostigla najveći broj još od ujedinjenja …
-
B&F PlusSlajder
Zašto se položaj MSP u svetu značajno razlikuje: Država je bitna, mentalitet je presudan
by bifadminBez njih ne može gotovo nijedna privreda, iako se obično imenuju skraćenicama od nekoliko slova, a položaj im je veoma različit – od toga da mala i srednja preduzeća predstavljaju …
-
Posle 5Slajder
Knjige na srpskom jeziku u stranoj aplikaciji: Cela biblioteka u jednom džepu
by bifadminU ponudi mobilnih aplikacija za domaće korisnike krajem jeseni se pojavila i međunarodna onlajn platforma za čitanje elektronskih knjiga Bookmate, koja je prethodno već osvojila tržišta Latinske Amerike, Azije i …
-
Reklamni sadržaj koji rado međusobno dele sami potrošači san je svakog „marketingaša“, a praksa pokazuje da je dobro sredstvo za to upotreba humora u kompanijskoj promociji na društvenim mrežama, pod …
