Optimizacija prodajnih procesa bila je jedna od tema kojima je bila posvećena druga Netokracijina konferencija OMGcommerce, a u kojoj je aktivno učestvovao i SAP, kao svetski lider u toj oblasti. Na konferenciji posvećenoj digitalnoj trgovini i budućnosti e-trgovine predstavnik kompanije SAP bio je među više od 25 predavača koji su upoznali publiku sa konkretnim studijama slučaja u vezi sa temom konferencije.
OMGcommerce se ove godine bavio i ulogom lojalti programa i CRM (Upravljanje odnosa sa korisnicima) rešenjima u prodaji, automatizacijom oglasa na društvenim mrežama za e-commerce biznis, SEO optimizacijom, upotrebom mašinskog učenja za prikaz prediktivnih oglasa, kao i primenom blockchain tehnologije na internet trgovinu.
Kompanija SAP predstavila je publici na tehničkom delu konferencije SAP Cloud Platformu (SCP) koja omogućava razvoj inovativnih rešenja za korisnike i njegovu integraciju sa ostalim SAP rešenjima. U okviru Developement bloka ovogodišnje konferencije, učesnici su imali priliku da čuju i konkretne studije slučaja. Diana Kirila, Presales ekspert za rešenje SCP otkrila je kako je SAP Cloud Platform transformisao poslovanje klijenata kao što su Swarovski i Burberry, a koji su se u potpunosti okrenuli customer-centri pristupu. „Svesni smo da potrebe korisnika ne mogu biti zadovoljene samo standardnim rešenjima. Stoga smo se dodatno koncentrisali na agilnost poslovanja, i to kroz SAP Cloud platformu. Reč je o korisnom alatu za razvoj postojećih custom rešenja. Rad je omogućen u različitim programskim jezicima i vrstama tehnologija“, kaže Kirila. Da ovo nije samo rešenje za velike klijente, Diana je pokazala na primeru startapa ReplyBee iz Rumunije koji su razvili rešenje za unapređenje korisničkog iskustva za FMCG industriju i uz podršku kompanije SAP uspešno ga implementirali kod svojih korisnika.