U pokušaju da spasu predstojeću turističku sezonu, grupa hrvatskih građana/korisnika interneta napravila je sajt Why Croatia?“, na kom korisnici interneta upućuju svoj lični video poziv turistima da ih posete. Pozivi su na stranim jezicima.
Cilj je potstaći strane turiste da ove sezone posete hrvatsku obalu. Kako se navodi, cilj je „progurati se“ na stranice stranih medija, kao i na online servise Digg, BuzzFedd, marketiške blogove i sl.
Pravila su jednostavna. Korisnik treba da snimi video i da ga postavi na YouTube. U video poruci treba da istakne svoje razloge zašto treba posetiti Hrvatsku ovo leto. Video takođe može biti i turistički, kao npr. neki stari promotivni video iz sedamdesetih ili šezdesetih godina prošlog veka.
Razmišlja se i o nagradama za najzanimljiviju poruku i video, ali, pošto je sajt urađen bez budžeta, „sa nula kuna“, pretpostavlja se da će nagrade biti simbolične.
Idejni autor projekta je blogger Boris Ličina – Borja. Sajt se nalazi na adresi www.whycroatia.org.