TEKSTOVI
-
Ako koristite košnicu sa slavinom, uputstvo za upotrebu glasi: odvrnite česmu kada se saće napuni medom i natočite ga direktno u teglice. Ne čudi da je ova inovacija australijskog poljoprivrednog …
-
U Srbiji hrana postaje sve pokretljivija. Ona se dostavlja raznim prevoznim sredstvima. Neki proizvođači se reklamiraju da će mušterije uslužiti gde god bile zahvaljujući korišćenju dronova. Mogućnost dostave hrane je …
-
Život američkih domaćica u 19. veku baš i nije bio oličenje američkog sna. Od njih se očekivalo ne samo da štede, već da kroz upravljanje imanjem i – zarade. Osim …
-
Prespavati sopstveni život nije samo metafora, već zaista postoji bolest zbog koje oboleli provede u snu i po dvadeset sati dnevno. Dešava se da i kada se probude ne znaju …
-
Uprkos vekovima okupacija i ratova, naša zemlja je pred izbijanje još jednog, Drugog svetskog rata, bila peta sila u svetu po proizvodnji svile. No, u periodu posleratne obnove sami smo …
-
B&F PlusBiznisBiznis & FinansijeBrojevi B&FIZDVAJAMOTekstoviVesti
Muke Holivuda sa Kinezima
by bifadminKinesko filmsko tržište ubrzo će po visini prihoda nadmašiti američko, što holivudske producente stavlja pred dilemu: da li praviti filmove za kinesku ili američku publiku, jer postaje sve teže napraviti …
-
Najveći tehnološki magovi današnjice uporedo sa razvojem veštačke inteligencije, trkaju se i ko će prvi veštački unaprediti ljudsku inteligenciju. Naučnici koji im svesrdno pomažu u tome rukovodeći se dokazanom činjenicom …
-
Koja je najveća noćna mora vlasnika brenda? Možda rezultat istraživanja francuske multinacionalke iz oblasti marketinga „Havas“ da bi 77% brendova širom sveta sutra moglo da nestane, a da potrošačima bude …
-
„U Srbiji ne bih menjao ništa osim jednog: doveo bih stručnjake iz Švajcarske da ovde uspostave pravni sistem koji se tamo primenjuje i da obezbede da on i u Srbiji …
Tvrdnja umetnika Endija Vorhola da će u budućnosti svako imati svojih 15 minuta slave danas se obistinila. Ipak, pitanje je šta bi ovaj slavni ekscentrik mislio o tome da za …
