Home TekstoviNove tehnologije Hrvatska turistička zajednica 2013. udvostručuje budžet za internet oglašavanje

Hrvatska turistička zajednica 2013. udvostručuje budžet za internet oglašavanje

by bifadmin

Operativni marketing plan HTZ za 2013. je za jedan odsto manji nego ove godine i iznosi 32,7 miliona evra.

Hrvatska turistička zajednica će u 2013. godini znatno povećati ulaganja u onlajn promociju i marketing za šta se predviđa 600 hiljada evra, kao i uvođenje putopisnih blogova, za šta se predviđa 200 hiljada evra. Na internet oglašavanje će biti odvojeno 109% više novca nego ove godine, odnosno 2,5 miliona evra, dok će na klasično oglašavanje za TV, radio i štampane medije biti odvojeno 52% manje sredstava, odnosno 3,4 miliona evra. Iznos za edukaciju u sistemu turističkih zajednica biće povećan sa 13.000 na 300.000 evra, a u obrazovne programe mogu se uključiti i učesnici iz privatnog sektora.

Pročitajte i ovo...